Wie heeft er ervaring met Mocoori sanitair?
Wij kennen het niet en weten daardoor ook niet of het kwalitatief goede produkten zijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mocoori sanitair
Re: Mocoori sanitair
hebben ervaring met producten van mocoori, gekocht bij hornbad in leiden. Bevalt gewoon goed en blijft goed.
Wij hebben onlangs een vrijstaand ligbad gekocht van mocoori in een sanitair showroom in Oud Gastel (brabant). Deze showroom was van Whirlpool Outlet die het merk mocoori verkopen. In deze showroom stond een zeer groot assortiment aan sanitaire producten en zijn we ook erg vriendelijk geholpen.
Het is zeker aan te raden hier eens te gaan kijken, de producten zijn erg mooi en van goede kwaliteit. Ook de prijs viel ons erg mee.
Grtz Jan
Het is zeker aan te raden hier eens te gaan kijken, de producten zijn erg mooi en van goede kwaliteit. Ook de prijs viel ons erg mee.
Grtz Jan
klopt, maar die had ik op internet ook gevonden, alleen dat vond ik toch echt net te ver. maar volgens mij is het bij Hornbad gewoon hetzelfde. Succes en groetjes.