Goedenavond,
Ik heb een probleem met onze nieuwe Aziatische hardstenen vloer.
Ik heb de vloer goed schoongemaakt met S55, goed nagespoeld enzovoort.
Toen met een verfroller (pluisvrij) de kleurverdieper S42 opgebracht en goed laten drogen...echter zijn er een heleboel strepen zitbaar (uiteindes vd roller waar ik banen mee heb getrokken).
Ik had gehoopt dat dit weg zou trekken maar helaas dat gebeurt niet. Gebeld met Global Stone uit Lisse waar de tegels ook gekocht zijn en zij adviseerden om de strepen te verwijderen met wasbenzine. Ook dit geprobeert maar dit levert alleen een hele doffe tegel op en is het effect vd kleurverdieper teniet gedaan.
Weet iemand:
1) Hoe ik de strepen weg kan krijgen?
2) De andere vloeren die ik nog niet behandeld heb, moet behandelen?
Ik hoop dat iemand ons uit kan helpen want de vloer ziet er nu niet uit
Alvast veel dank,
Danielle
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Moeller kleurverdieper S42
-
Re: Moeller kleurverdieper S42
Ik heb dit met verf ook wel eens gehad en toen bleek dat ik een te dunne laag aangebracht had.
Misschien moet u een dikkere laag aanbrengen?
Misschien moet u een dikkere laag aanbrengen?
Helaas werkt dat ook niet. Ik heb het op een klein gedeelte uitgeprobeerd maar resultaat is hetzelfde...
Toch bedankt voor je reactie!
Toch bedankt voor je reactie!
-
Heb je wel de oude laag verwijderd?
Want anders blijf je inderdaad de oude halen zien.....
Helaas zou ik verder niet weten wat je eraan zou kunnen doen.
Behalve dan foto's nemen van het resultaat en opsturen naar de fabrikant van het product en om een oplossing/schadevergoeding vragen.
Want anders blijf je inderdaad de oude halen zien.....
Helaas zou ik verder niet weten wat je eraan zou kunnen doen.
Behalve dan foto's nemen van het resultaat en opsturen naar de fabrikant van het product en om een oplossing/schadevergoeding vragen.
-
Het probleem zit hem toch in de verfroller.
Of in de mannier van het gebruik ervan.
Als je een goede hebt zit er aan een kant een ronde top op, en met die kant moet je dus het al behandelde oppervlak half raken.
Als je naar een goede verfzaak gaat zal men je dit beter uit kunnen leggen.
Of in de mannier van het gebruik ervan.
Als je een goede hebt zit er aan een kant een ronde top op, en met die kant moet je dus het al behandelde oppervlak half raken.
Als je naar een goede verfzaak gaat zal men je dit beter uit kunnen leggen.
Tip voor buitentafels. Heb zelf een Bluestone buitentafel (Chinees hardsteen). Ik gebruik gewoon zonnebloemolie uit de supermarkt. Eerste keer moet je de tafel waarschijnlijk 2x in de zonnebloemolie zetten met bijv. (laken)doek. Even uitboenen voor glans. Daarna gewoon bijhouden (boenen hoeft dan niet meer). Hoeft maar een paar keer per jaar (maar vaker kan ook als je steeds glans wilt). Eerste paar dagen wel een beetje plakkerig maar na een paar buitjes weer helemaal vetvrij. Plakkerigheid ook te verwijderen met wat lauw water met afwasmiddel. Zonnebloemolie geeft voldoende bescherming om wijn, jus, etc. te verwijderen zonder vlekken. Erg goedkoop!