LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Tapijt Unie (NTU) in Zaandam

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
plock

Nederlandse Tapijt Unie (NTU) in Zaandam

Ongelezen bericht door plock »

In november hebben wij gordijnen besteld bij NTU in Zaandam. Geholpen door een echte verkoper stond alles snel op papier, levertijd zou ongeveer 4 weken zijn, daar hoefden wij ons geen zorgen om te maken. Er zou een afspraak gemaakt worden om in te meten, deze afspraak liet echter een aantal weken op zich wachten. Nadat de afspraak uiteindelijk gemaakt was en alles opgemeten was begon de ellende. Bij de eerste afspraak voor het plaatsen van de roede bleek dat zowel de roede als het ophangsysteem niet de juiste maat hadden, dus de persoon die alles op kwam hangen ging onverrichter zake weer richting huis. Uiteindelijk heb ik zelf telefonisch contact gezocht met NTU, daar werd mij beloofd dat ik de volgende dag teruggebeld zou worden om een nieuwe afspraak te maken. Er werd echter niet teruggebeld, en na zelf gebeld te hebben werd mij beloofd dat er binnen 2 dagen een afspraak gemaakt zou worden om de roede op te komen hangen. Uiteindelijk heeft het een week geduurd voordat er een afspraak gemaakt kon worden voor de week daarop.
Toen er uiteindelijk iemand langs kwam om de roede op te hangen bleek dat er wederom een fout gemaakt was, dit keer was er wandbevestiging meegenomen in plaats van de gewenste plafondbevestiging. De monteur is na 5 minuten onverrichter zake huiswaarts gekeerd. De volgende dag werd ik gebeld door NTU, met de mededeling dat plafondbevestiging zeer zelden gewenst was, en dat we beter voor wandbevestiging konden kiezen. Omdat dat bij ons niet mogelijk is en dat ook als dusdanig uitgelegd had werd mij beloofd dat ik teruggebeld zou worden op een maandag en dat de roede dinsdag zou hangen. Ik werd maandag teruggebeld, maar met de mededeling dat de wandbevestiging door de monteur zelf ingekort moest worden maar dat men dinsdag zeker langs zou komen. Dinsdagmorgen werd ik wederom gebeld door NTU met de mededeling dat het inkorten niet zou lukken voor dinsdag, en dat er een nieuwe afspraak gemaakt zou moeten worden.

Uiteindelijk heeft NTU ingezien dat hun service en beloftes hopeloos waren en hebben zij de overeenkomst ontbonden. Na 9 weken moeten wij nu op zoek naar een andere leverancier voor onze gordijnen. Overigens blijkt dat wij niet de enige zijn met dergelijke problemen bij NTU. Door middel van gladde verkooppraatjes wordt menigeen over de streep getrokken, maar ze laten het na om hun producten op deugdelijke wijze te leveren.

janhopman

Re: Nederlandse Tapijt Unie (NTU) in Zaandam

Ongelezen bericht door janhopman »

Een half jaar geleden houten lamellen besteld van luxaflex bij de NTU in zaandam. De bestelling was snel binnen maar ze bleken te breedt te zijn terwijl ze dit zelf hadden ingemeten. Direct is er een monteur geweest om de lamellen retour te nemen en de maten opnieuw op te meten. snel kwamen er nieuwe lamellen maar deze waren van een heel ander type. Ook daarna kwamen ze snel in actie en ze zouden dit probleem oplossen..... Daarna een lange tijd niets meer gehoord en zelf meerdere malen gebeld tot de directeur aan toe die ook niet meer zijn telefoon opneemt. Nu een half jaar later nog steeds geen reactie terwijl ze elke keer beloven er iets aan te doen.Vandaag nogmaals gebeld en ze zouden vandaag nog een antwoord geven. We gaan er van uit dat ze hun uiterste best doen, maar de irritatie grens is bereikt.

Gesloten