LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Tapijt Unie Utrecht (NTU Utrecht)

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Gordebeke

Nederlandse Tapijt Unie Utrecht (NTU Utrecht)

Ongelezen bericht door Gordebeke »

Zo’n 2 maanden geleden heb ik bij de Nederlandse Tapijt Unie te Utrecht (NTU Utrecht) een tweetal duo-rolgordijnen besteld.
Men is toen langsgekomen om deze in te meten en vervolgens heeft men mij geïnformeerd dat het ongeveer 4 weken zou duren om deze te maken.
Netjes binnen deze periode is men weer langsgekomen om de gordijnen te plaatsen. Echter is bij het plaatsen geconstateerd (door zowel mijzelf als de monteur aan de hand van de bestelbon) dat de cassette en de onderlat in de verkeerde kleur geleverd waren.
Men heeft toen dezelfde dag nog de gordijnen opgehaald om dit te herstellen. Mij is toen verteld geworden dat dit zo’n 1 a 2 weken zou gaan duren.

Een week later heb ik opgebeld om te informeren wat de status was, mij is toen verteld geworden dat het 2 weken zou gaan duren in plaats van 1 a 2 weken en dat het dus de week erna werd.
Een week later heb ik weer opgebeld, en toen vertelde men mij dat ze helaas de gordijnen niet konden leveren omdat ze deze van de leverancier nog niet hadden ontvangen. Mij is toen verteld dat het een week later zou worden. Ik heb toen aangegeven dat ik daar niet tevreden mee was en ik heb toen ook een brief gestuurd (normaal + aangetekend) waarin ik hen opriep om zich aan de nieuwe deadline van een week later te houden.
Nu heb ik vanmorgen een telefoontje gehad waarin mij werd medegedeeld dat ze ook deze week helaas niet konden leveren (de gestelde deadline van mijn brief was trouwens komende vrijdag, morgen).

Volgens hun voorwaarde dienden ik voordat er geplaatst werd te betalen en dat heb ik dus ook al gedaan.
Nu hebben ze mijn geld, zit ik nog steeds zonder gordijnen en heeft men al meerdere keren hun beloftes niet kunnen waarmaken.
Welke stappen kan nu het beste ondernemen?

Gordebeke

Re: Nederlandse Tapijt Unie Utrecht (NTU Utrecht)

Ongelezen bericht door Gordebeke »

Zojuist hebben ze de herstelde gordijnen geleverd en alles was gelukkig deze keer in orde.

Het duurt even, maar uiteindelijk heb je dan wel wat.

Enfin, end goed, al goed.

crazyme

Re: Nederlandse Tapijt Unie Utrecht (NTU Utrecht)

Ongelezen bericht door crazyme »

Een weekje meer geduld en wat meer vertrouwen dus.

Gesloten