Hallo,
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een pelletkachel van vulkano gekocht.
Mij werd verzekerd dat deze direct door de muur naar buiten kon(afvoer)
Vervolgens waaide deze vaker uit en sloeg zomaar op alarm.
Instalateur gebeld en allles uitgelegd, paar dagen later kwamen ze kijken.... was iets mis met de kachel zeiden ze vervolgens namen ze hem mee en kreeg ik een leentoestel.Deze waaide daarna ook enkele keren uit met de rook in de kamer tot gevolg.
Vervolgens kreeg ik te horen dat dit niet kon! Na navraag te hebben gedaan blijkt de afvoer niet rechtstreeks naar buiten mag bij een muur waar de wind op staat!Er werd mij gezegd dat dit onzin was.
Vervolgens heb de rechtsbijstand ingeschakeld gezien ik dit een gevaarlijke situatie vind voor mijn gezin.
Ik werd benaderd door de importeur die een kijkje kwam nemen bij ons en mij gelijk gaf en ons beloofde dat alles werd opgelost (kostenloos). inmiddels dus weer een half jaar verder....werd eea aangepast maar werd mij in niet echt vriendelijke bewoordingen duidelijk gemaakt dat het niet op prijs werd gesteld dat ik de rechtsbijstand erbij haalde.Waar ik mee bezig was!
Nadat alles een beetje gekalmeerd was werd mij verteld dat als er nog problemen waren ik gerust met hun kon bellen.
Nadat de alles aangepast was ging het een tijdje goed en na een aantal maanden kreeg ik dus een ander kachel weer.
Nu na op 6 maand tijd 3 keer gebeld te hebben dat ik rook in de kamer had wat dus normaal toch niet kan lijkt mij met een pelletkachel,werd mij beloofd dat ik de week erop werd terug gebeld.... helaas niets.
Pas nadat ik vorige week stuurde ofze alsjeblieft een beurt wilden komen doen kreeg ik gelijk te horen dat een beurtje 200 eur kostte en ze de week erna wel iets konden inplannen verder niets.....
Wat moet ik hiermee?
Groet Paul
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pelletkachel
Re: Pelletkachel
Dat is het nadeel van direct door de muur naar buiten. Bij harde wind op de schoorsteen waait de boel uit.
Hier worden de voor en nadelen van die typen rookkanalen uitgelegd:
https://www.rrpelletkachel.nl/rookgasaf ... lletkachel
Hier worden de voor en nadelen van die typen rookkanalen uitgelegd:
https://www.rrpelletkachel.nl/rookgasaf ... lletkachel
Komkommertijd
vindt dit leuk