LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post NL briefpost -> post komt vaker niet, dan wel aan

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
celeste.xtr

Post NL briefpost -> post komt vaker niet, dan wel aan

Ongelezen bericht door celeste.xtr »

Hallo,
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat TNT post stelselmatig (soms zeer belangrijke) post niet of verkeerd bezorgd? Als je er dan vervolgens een klacht over indient krijg je een standaard antwoord terug, namelijk de volgende:

Geachte mevrouw Van W.,

Hartelijk dank voor uw reactie. In uw e-mail geeft u aan dat u geen verbetering heeft opgemerkt in de kwaliteit van de postbezorging. Ik vind dit erg vervelend om te horen en bied u hiervoor mijn oprechte excuses aan.

Ik heb uw klacht nogmaals doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging met het dringende verzoek actie te ondernemen en de betrokken medewerkers aan te spreken op de gemaakte fouten. Binnen vijf werkdagen wordt u hierover geïnformeerd.

Als er ondanks onze extra aandacht toch geen verbetering in de bezorging optreedt, hoor ik het graag van u.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

(naam verwijderd)
PostNL Klantenservice
http://www.postnl.nl

Ik heb deze reactie al meerdere keren ontvangen in het afgelopen jaar en ik krijg dus ook echt de induk dat er niets mee gebeurd. Het is nu zelfs zo ver dat het gemiddeld 2 keer in de week voorkomt dat post niet of verkeerd bezorgd wordt. Zijn er meer mensen die hier mee zitten en steeds dezelfde reactie krijgen? En zijn er mensen die weten hoe ik ervoor kan zorgen dat er wel wat gebeurd?

m.v.g. Celeste

Emmy75

Re: Post NL briefpost -> post komt vaker niet, dan wel aan

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Lees ook dit topic eens en de houding van postNL.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&t=106300

electomonteur

Ongelezen bericht door electomonteur »

volgens de huidige voorwaarden van post nl heeft u geen recht op ontvangst van post

http://www.postnl.nl/voorthuis/images/A ... 534926.pdf
4.2 De Overeenkomst geeft aan de geadresseerde geen
recht op Bezorging. De geadresseerde kan geen
beroep doen op deze Algemene Voorwaarden.
dus hierdoor heeft post nl geen bezorg verplichting meer
lekker dan alles wat iemand stuurd hoeven ze conform hun voorwaarden niet te bezorgen
Laatst gewijzigd door electomonteur op 16 jan 2012 14:04, 2 keer totaal gewijzigd.

Mousy

Ongelezen bericht door Mousy »

Heb het al regelmatig meegemaakt dat mn post gewoon niet kwam en ook wel meegemaakt dat een vriend me post stuurde en deze pas 2 weken later kwam.
Hoezo de volgende dag bezorgd????

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Waar wonen jullie? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of slechte bezorging regiogebonden is? (of misschien "grote stad" gebonden). Ik woon zelf in Dordrecht en heb eerlijk gezegd nog nooit problemen gehad met de postbezorging (de laatste 3 jaar in 3 verschillende wijken gewoond, dus niet toevallig alleen in een buurt waar een hele betrouwbare bezorger rondliep).

Gesloten