Je klacht: Ik heb de verduisterende lamellen Sevilla Echt Wit Verticale wit besteld. Echter ik heb lamellen die niet verduisterend zijn ontvangen. 1 week eerder heb ik ook de verduisterende lamellen besteld met ordernummer NL1501395 WB deze zijn wel goed verduisterend. Ik heb al vele foto's van de nietverduisterende lamellen moeten opsturen maar krijg steeds het verzoek foto's op te sturen die het verschil in kleur moeten aantonen. Het verschil is echter alleen goed te zien en voelen als je de lamellen in handen hebt. Op mijn voorstel van iedere order 1 lamel aan hun toe te sturen is tot mijn groete verbazing reeds enkele malen negatief gereageerd.
Ik heb vele mensen mijn foto's laten zien en volgens hun zijn de foto's overduidelijk. Alleen voor de medewerkers van Thuiss niet.
Helpdesk is niet klantvriendelijk en zeer star met het uitvoeren van zijn werkzaamheden.
Zijn er meer mensen met slechte ervaringen van Thuiss.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] raamdecoratievantuiss.nl verduisterende lamellen
-
Re: raamdecoratievantuiss.nl verduisterende lamellen
Als het een internet bestelling is, dan kan je binnen 14 dagen retourneren zonder opgave van reden.
www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd
Tenzij het maatwerk is. Maar dan kan je misschien de koop ontbinden omdat het niet volgens afspraak is. www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/besche ... -ontbinden . Echter zou je veel discussie kunnen krijgen wat is verduisterd.
Mocht er problemen ontstaan, kan je naar www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies voor advies.
www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd
Tenzij het maatwerk is. Maar dan kan je misschien de koop ontbinden omdat het niet volgens afspraak is. www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/besche ... -ontbinden . Echter zou je veel discussie kunnen krijgen wat is verduisterd.
Mocht er problemen ontstaan, kan je naar www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies voor advies.
-
Bedankt voor je reactie.
Uiteraard is het maatwerk. Inmiddels foto met de hand achter de lameel toegestuurd. Lamellen zouden worden vervangen.
Uiteraard is het maatwerk. Inmiddels foto met de hand achter de lameel toegestuurd. Lamellen zouden worden vervangen.
-
Voorlopig opgelost.
Wat een topic dat 20 minuten online staat al niet kan doen