ik heb bij roescher een badkamer bestelt en inmiddels is men bezig met de installatie hiervan
maar er blijken een helehoop dingen niet te kloppen en niet netjes afgelevert te zijn
1 bevestigings bouten voor bovenkant toiletstorbak waren niet bijgelevert
2 spiegelophangsetje mist gewoon in zijn geheel
3 belangrijke informatie over tegeltje s (natuursteentje s ) hebben wij niet in de winkel voor aankoop gehad (moeten geimpregneerd worden)
4 basis garnituur voor de montage van mijn badkraan en verzonken douchekop in mijn tegelrand hebben wij geen info over gehad
bestond niet en toen het wel bestond niet bij desbetreffende kraan (merk) leverbaar
ik heb hier als een gek naar gezocht en word wel gemaakt door desbetreffend bedrijf en hoort gewoon tegen een meerprijs bijgelevert te worden
5 wand tegels komen wij zon hele m2 tekort en moeten nu vloer tegels aan de wand plakken mozaiek hebben we zelf extra bijbestelt omdat dat te krap was (voortijdig )
6 kleurbaden van bv de wand tegels zijn er al 3 verschillende het hoort gelijk te zijn
7 bad poten zijn geen rubbertje s en bouten bijgelevert om dit in de vloer te bevestigen
(rubbertje s tegen resonantie van de wirlpool)
de badkamer is op dit moment nog niet af en ik weet dus niet wat we nu weer gaan missen wat moet ik hiermee ?
ik ben erg boos roescher zegt / vind het niet zijn probleem
ik mag toch voor meer dan 10.000 euro (installatie niet inbegrepen)
verwachten dat het gewoon goed is? dat ik de nodige info krijg ?
en het leuke is ik heb voor de aankoop in de showroom al gevraag naar een oplossing voor onze bad kraan tegen lekken en voor vast zetten etc blijkt achter af dat ik niet gek ben maar hun het gewoon niet weten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Roescher
-
Re: Roescher
AANGETEKEND VERSTUURD
Aan: Paul Roescher Badkamers
t.a.v. Dhr. ************
Plaagslagen 2
7463 PH RIJSSEN
Betreft: vernietiging overeenkoms************ wegens dwaling
Zwolle, ** januari 2009
Geachte heer *****
Op **augustus 2007 sloten wij een overeenkomst voor de koop van een badkamer.
Op grond van de door uw collega ********* verstrekte informatie meende ik een overeenkomst te zijn aangegaan welk passend binnen mijn budget. Ik heb uw collega medewerkster ********* destijds meerdere malen gevraagd of haar bevindingen betrouwbaar zijn. Daar mijn budget tot een bepaald bedrag toelaatbaar is voor de aanschaf van de badkamer. Haar reactie was dat ik met een kundig bedrijf zaken doe en van op aan kan dat jullie prijsadviezen/montagekosten zeer kloppend zijn met de werkelijkheid.
Helaas na meerdere montagebedrijven op bezoek te hebben gehad werd al gauw duidelijk dat haar adviezen niet juist zijn. De bedrijven zijn overigens ook door haar voor mij benaderd voor het maken van een offerte. Na de bezoeken van de bedrijven heb ik haar aangegeven dat het voor mij onmogelijk is om de badkamer te financieren daar mijn budget het niet toelaat. De aanschaf is immers gebaseerd op haar deskundig advies. Ik heb toen gevraagd of ik de manager mocht spreken om mijn probleem te melden. Haar reactie hierop was dat de manager daar niet voor was. En er verder niets aan te doen is. En ik kon gaan…..
Daarna heb ik nog meerdere keren geprobeerd telefonisch contact met haar te leggen. Maar ze was altijd in gesprek of afwezig. De telefoniste zei destijds tegen mij dat ik heus wel teruggebeld zou worden en dat niet moet denken dat ik de enige klant ben van Paul Roescher.
IK ben geduldig dus wacht rustig af op haar telefoontje…….
Inmiddels zijn we ruim ander half jaar verder en heb ik nog steeds geen badkamer.
Vorig jaar heb ik meerdere malen telefonisch contact gehad met u over bovengenoemde. De telefoongesprekken begonnen o.a op 22 augustus 2008 met de heer *******,******, op 4, 9 en 10 september 2008 met u, de heer *******.
Uiteindelijk kreeg ik de indruk dat er van uw kant een gedegen oplossing kwam. Helaas moet ik weer constateren dat ook dit niet het geval is:
Na 10 september 2008 ben ik dankzij u door de vestigingsmanager (****) van uw vestiging in Apeldoorn benaderd voor een persoonlijk onderhoud om tot een oplossing te komen. Ook hij constateerde dat de adviezen van ******* niet stroken met de werkelijkheid. Alles verliep tijdens de afspraak met hem voorspoedig. Helaas is het daarbij gebleven. Inmiddels zijn we weer maanden verder en is het jaar 2009 ingegaan en is het uwer kant nog stiller dan ooit!
Ik heb geen vertrouwen meer in een juiste oplossing. Ik heb in 2007 en wederom in september 2008 duidelijk kenbaar gemaakt niet in de financiële problemen te willen raken.
Als ik had geweten hoe de situatie werkelijk betrof, had ik geen overeenkomst gesloten. Ik beroep mij dan ook op dwaling en vernietig de gesloten overeenkomst.
Ik verzoek u vriendelijk mijn schrijven binnen twee weken te bevestigen.
Met vriendelijke groet,
als reactie krijg je : wat een rare brief heeft u gestuurd, dit slaat nergens op. U krijgt gewoon een factuur en u moet betalen!
Wie herkent dit? Meer details kan ik u geven.
Aan: Paul Roescher Badkamers
t.a.v. Dhr. ************
Plaagslagen 2
7463 PH RIJSSEN
Betreft: vernietiging overeenkoms************ wegens dwaling
Zwolle, ** januari 2009
Geachte heer *****
Op **augustus 2007 sloten wij een overeenkomst voor de koop van een badkamer.
Op grond van de door uw collega ********* verstrekte informatie meende ik een overeenkomst te zijn aangegaan welk passend binnen mijn budget. Ik heb uw collega medewerkster ********* destijds meerdere malen gevraagd of haar bevindingen betrouwbaar zijn. Daar mijn budget tot een bepaald bedrag toelaatbaar is voor de aanschaf van de badkamer. Haar reactie was dat ik met een kundig bedrijf zaken doe en van op aan kan dat jullie prijsadviezen/montagekosten zeer kloppend zijn met de werkelijkheid.
Helaas na meerdere montagebedrijven op bezoek te hebben gehad werd al gauw duidelijk dat haar adviezen niet juist zijn. De bedrijven zijn overigens ook door haar voor mij benaderd voor het maken van een offerte. Na de bezoeken van de bedrijven heb ik haar aangegeven dat het voor mij onmogelijk is om de badkamer te financieren daar mijn budget het niet toelaat. De aanschaf is immers gebaseerd op haar deskundig advies. Ik heb toen gevraagd of ik de manager mocht spreken om mijn probleem te melden. Haar reactie hierop was dat de manager daar niet voor was. En er verder niets aan te doen is. En ik kon gaan…..
Daarna heb ik nog meerdere keren geprobeerd telefonisch contact met haar te leggen. Maar ze was altijd in gesprek of afwezig. De telefoniste zei destijds tegen mij dat ik heus wel teruggebeld zou worden en dat niet moet denken dat ik de enige klant ben van Paul Roescher.
IK ben geduldig dus wacht rustig af op haar telefoontje…….
Inmiddels zijn we ruim ander half jaar verder en heb ik nog steeds geen badkamer.
Vorig jaar heb ik meerdere malen telefonisch contact gehad met u over bovengenoemde. De telefoongesprekken begonnen o.a op 22 augustus 2008 met de heer *******,******, op 4, 9 en 10 september 2008 met u, de heer *******.
Uiteindelijk kreeg ik de indruk dat er van uw kant een gedegen oplossing kwam. Helaas moet ik weer constateren dat ook dit niet het geval is:
Na 10 september 2008 ben ik dankzij u door de vestigingsmanager (****) van uw vestiging in Apeldoorn benaderd voor een persoonlijk onderhoud om tot een oplossing te komen. Ook hij constateerde dat de adviezen van ******* niet stroken met de werkelijkheid. Alles verliep tijdens de afspraak met hem voorspoedig. Helaas is het daarbij gebleven. Inmiddels zijn we weer maanden verder en is het jaar 2009 ingegaan en is het uwer kant nog stiller dan ooit!
Ik heb geen vertrouwen meer in een juiste oplossing. Ik heb in 2007 en wederom in september 2008 duidelijk kenbaar gemaakt niet in de financiële problemen te willen raken.
Als ik had geweten hoe de situatie werkelijk betrof, had ik geen overeenkomst gesloten. Ik beroep mij dan ook op dwaling en vernietig de gesloten overeenkomst.
Ik verzoek u vriendelijk mijn schrijven binnen twee weken te bevestigen.
Met vriendelijke groet,
als reactie krijg je : wat een rare brief heeft u gestuurd, dit slaat nergens op. U krijgt gewoon een factuur en u moet betalen!
Wie herkent dit? Meer details kan ik u geven.
wie bij paul roescher koopt,krijgt problemen
de zaak ziet er proffesioneel uit,maar schijn bedriegt
komt de afgesproken koop niet na,leveren niet alles wat je besteld en
gekocht had,bij navraag willen ze dit leveren tegen hoge prijzen
met smoesjes als dit was ik vergeten mee te rekenen e.d.
ja zo kunnen we allemaal de goedkoopste zijn.
tip. lees altijd de orderbevestiging goed door,en kijk of alle gekochte
onderdelen hier opstaan,ga niet haastig te werk
mijn advies: geen zaken doen met paul roescher keukens en badkamers
de vakman,ikplaats ongeveer 50 keukens per jaar.
mensen u bent gewaarschuwt.....
de zaak ziet er proffesioneel uit,maar schijn bedriegt
komt de afgesproken koop niet na,leveren niet alles wat je besteld en
gekocht had,bij navraag willen ze dit leveren tegen hoge prijzen
met smoesjes als dit was ik vergeten mee te rekenen e.d.
ja zo kunnen we allemaal de goedkoopste zijn.
tip. lees altijd de orderbevestiging goed door,en kijk of alle gekochte
onderdelen hier opstaan,ga niet haastig te werk
mijn advies: geen zaken doen met paul roescher keukens en badkamers
de vakman,ikplaats ongeveer 50 keukens per jaar.
mensen u bent gewaarschuwt.....
-
Dank je wel Soepkan.
Zijn er nog meer mensen die recent ervaring hebben met Paul Roescher.
Vooral die al voordat het geleverd is al in een clinch liggen met ze?
Ik wacht op jullie reactie
Zijn er nog meer mensen die recent ervaring hebben met Paul Roescher.
Vooral die al voordat het geleverd is al in een clinch liggen met ze?
Ik wacht op jullie reactie
Wij hebben 5 jaar geleden een keuken bij Roescher gekocht. Goede prijs en goede kwaliteit. Was per ongeluk een klein paneeltje in de verkeerde maat geleverd, dit werd zo snel mogelijk en met excuses later gebracht.
Na 4 jaar ontdekten we rondom de oven wat beschadigingen aan de frontjes. Dit bleek te komen doordat de installateur (niet van Roescher) was vergeten om de meegeleverde hittewerende strips te monteren.
Desondanks kregen we zonder problemen en gratis nieuwe frontjes thuisbezorgd.
Vervelend voor de mensen met slechte ervaringen, maar ik kan alleen maar zeggen dat wij zeer tevreden zijn met geleverde materialen en service.
Na 4 jaar ontdekten we rondom de oven wat beschadigingen aan de frontjes. Dit bleek te komen doordat de installateur (niet van Roescher) was vergeten om de meegeleverde hittewerende strips te monteren.
Desondanks kregen we zonder problemen en gratis nieuwe frontjes thuisbezorgd.
Vervelend voor de mensen met slechte ervaringen, maar ik kan alleen maar zeggen dat wij zeer tevreden zijn met geleverde materialen en service.