Een jaar geleden heb ik voor circa 3000 euro een complete set meubelen gekocht bij Sanders Meubelstad.
Na een paar maanden geleden ben ik verhuisd en toen bleek dat de deuren van het dressoir, wat 1100 euro heeft gekost, niet meer goed sloten.
Ik heb geprobeerd het dressoir loodrecht te zetten, de scharnieren te stellen, zelfs de bezorgers van het onlangs (via Sanderse) geleverde tv-meubel zijn ruim 3 kwartier bezig geweest om eea te stellen, maar tevergeefs.
Ik heb Sanderse gevraagd om het op te lossen en natuurlijk willen ze dat doen, echter niet kosteloos, ik moet voor een monteur betalen. Er wordt gezegd, u bent verhuisd, dus dat valt niet onder garantie. Ik heb getracht uit te leggen dat er iets niet juist is met de scharnieren, maar er wordt niet meer gereageerd.
Het gaat mij hierbij om het principe, voor deze categorie meubelen verwacht ik een minimaal een normale service, maar van klantvriendelijkheid en een correcte klachtafhandeling heeft Sanders Meubelstad nog niet gehoord. Ik was van plan mijn bank daar ook aan te schaffen, maar ik kan beter naar de Ikea gaan..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sanders Meubelstad slechte service
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 mar 2011 17:36
Re: Sanders Meubelstad slechte service
Geachte klant,
Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u teleurgesteld bent in de door ons geboden oplossing.
Wij nodigen u daarom van harte uit om contact op te nemen met onze afdeling klantenservice Sanders-Meubelstad. Wij zullen samen met u een passende oplossing zoeken en onze servicemonteur u kosteloos laten bezoeken.
U kunt ons bereiken op maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur - 18.00 uur op telefoonnummer: 0416- 673 695.
Hartelijke groet,
Manager klantenservice Sanders-Meubelstad
Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u teleurgesteld bent in de door ons geboden oplossing.
Wij nodigen u daarom van harte uit om contact op te nemen met onze afdeling klantenservice Sanders-Meubelstad. Wij zullen samen met u een passende oplossing zoeken en onze servicemonteur u kosteloos laten bezoeken.
U kunt ons bereiken op maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur - 18.00 uur op telefoonnummer: 0416- 673 695.
Hartelijke groet,
Manager klantenservice Sanders-Meubelstad
Re: Sanders Meubelstad slechte service
Sandersmeubelstad
Het is een schande dat jullie eerst de smoes gebruiken dat een verhuizing reden zou zijn om de garantie opzij te schuiven, om vervolgens als Radar wordt ingeschakeld zoete broodjes te bakken. Reden temeer om niet/nooit te kopen bij Sandersmeubelstad.
Maxiem.
Het is een schande dat jullie eerst de smoes gebruiken dat een verhuizing reden zou zijn om de garantie opzij te schuiven, om vervolgens als Radar wordt ingeschakeld zoete broodjes te bakken. Reden temeer om niet/nooit te kopen bij Sandersmeubelstad.
Maxiem.
Re: Sanders Meubelstad slechte service
Nou, dan kunnen alle bedrijven welke hier via webcare reageren de deuren sluiten, want we gaan met zijn allen vast niets meer kopen.MAXIEM schreef:Sandersmeubelstad
Het is een schande dat jullie eerst de smoes gebruiken dat een verhuizing reden zou zijn om de garantie opzij te schuiven, om vervolgens als Radar wordt ingeschakeld zoete broodjes te bakken. Reden temeer om niet/nooit te kopen bij Sandersmeubelstad.
Maxiem.