| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service Hornbach bij ingestort dak schaduwpaviljoen
slechte service Hornbach bij ingestort dak schaduwpaviljoen
deze winter is -vanwege hevige sneeuwval- ons half jaar oude dak van het schaduwpaviljoen algarve ingestort
we kunnen de dakconstructie niet nabestellen
als het onder de garantie had gevallen wel
het bleek ons dat er velen met een ingestort dak zaten
na maanden wachten kwam vandaag het definitieve bericht dat nabestellen buiten de garantie niet mogelijk is
deze slechte service zal in ons netwerk zeer tot onze spijt nog vele jaren dooretteren
we kunnen de dakconstructie niet nabestellen
als het onder de garantie had gevallen wel
het bleek ons dat er velen met een ingestort dak zaten
na maanden wachten kwam vandaag het definitieve bericht dat nabestellen buiten de garantie niet mogelijk is
deze slechte service zal in ons netwerk zeer tot onze spijt nog vele jaren dooretteren
-
stofzuigertje
Re: slechte service Hornbach bij ingestort dak schaduwpaviljoen
In Rusland worden daken sneeuwvrij gemaakt om te voorkomen dat ze instorten, en ik Duitsland op TV het ook wel eens gezien.
Dus ik vermoed dat er teveel (meer dan 20CM) op lag of de constructie is niet goed gemonteerd.
Alleen als alles goed gemonteerd is dus waterpas en goed vastgezet zou je een kans maken.
In Nederland houden we nu eenmaal geen rekening met zware sneeuwval maar diverse luifels en Carports sneuvelen daarom ook wel eens.
Dus ik vermoed dat er teveel (meer dan 20CM) op lag of de constructie is niet goed gemonteerd.
Alleen als alles goed gemonteerd is dus waterpas en goed vastgezet zou je een kans maken.
In Nederland houden we nu eenmaal geen rekening met zware sneeuwval maar diverse luifels en Carports sneuvelen daarom ook wel eens.
-
sourireunpeu
Dat klopt wat u schrijft, het dak van de auto van onze buurman is van de winter ook ingedeukt door de sneeuw.
Stof heft gelijk, dat de montage niet goed was uitgevoerd.
Dit beetje sneeuw kan een goed monteerd dak wel aan!
gevalletje zelfmontage en dus is leverancier NIET aansprakelijkbayer113 schreef:Stof heft gelijk, dat de montage niet goed was uitgevoerd.
de montage was prima maar de sneeuw was te veel, daarom deed ik geen beroep op garantie, maar wilde gewoon nabestellen hetgeen niet mogelijk was werd na maanden zeuren gisteren definitief meegedeeld.
maar na het indienen van deze klacht in minder vriendelijke bewoordingen werd ik zojuist gebeld dat het toch besteld kon worden, levering over circa 2 weken ...
(wordt hopelijk niet vervolgd)
maar na het indienen van deze klacht in minder vriendelijke bewoordingen werd ik zojuist gebeld dat het toch besteld kon worden, levering over circa 2 weken ...
(wordt hopelijk niet vervolgd)
Binnen een dag opgelost, is voor mij toch goede service, of niet?
er wordt veel gereageerd maar minder goed gelezen ...
ik ben hier maanden op een vrij vriendelijke manier mee bezig geweest en werd lang aan de lijn gehouden en uiteindelijk met een kluit het riet in gestuurd
en toen ik uiteindelijk een bozere reactie gaf was het binnen een dag opgelost
om dat nou goede service te noemen zou het niet weten ...
ik ben hier maanden op een vrij vriendelijke manier mee bezig geweest en werd lang aan de lijn gehouden en uiteindelijk met een kluit het riet in gestuurd
en toen ik uiteindelijk een bozere reactie gaf was het binnen een dag opgelost
Misschien was het beter geweest, na de boze reactie eerst af te wachten, hoe het verder gaat, i.p.v. een topic te openen.dePenno schreef:en toen ik uiteindelijk een bozere reactie gaf was het binnen een dag opgelost
Maar een kleine wraakactie kan altijd!