LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slegte service slaapkamercentrum
slegte service slaapkamercentrum
een tijdje geleden hebben wij een zeer mooi groot bed bij t slaapkamercentrum in leiderdorp gekocht van meer dan 12000 euro en ook daar naast beddengoed.
in de afgelopen jaren hebben wij veel geklaagd over dat de matrassen schoven en de voetenborden verder gingen staan na elke keer dat wij het bed omhoog/naar beneden deden en hebben wij er ook veel geld in gestoken voor antislip-matten op aanrader van de winkel
dit jaar kwamen ze kijken en constateerden fouten in het bed van auping/zowel erkend door het slaapkamercentrum als auping zelf.
deze moesten verholpen worden en er moest klittenband op de matrassen worden gezet is ons verteld
dit werd antislipmat uiteindelijk en is erg lelijk op de kant waar hij juist niet moest
Na weken te hebben gecorrespondeerd met hun via de mail, telefonisch contakt en drijgen met rechtsbijstand word ik dood moe van hun
ze reageren nergens op en als ze een keer iets aanbieden duurd het euwig en de schades die ze bij ons hebben gemaakt worden niet erkend
knap als je de voetenborden monteerd en er schade zit en het dan niet ziet en tevens dan zegt dat je de deurpost ook niet heb geraakt
Ik heb de zaak van de schade aan de deurpost bij mijn eigen verzekering moeten onderbrengen, want hun erkennen het niet
Wij vinden zo wie zo dat de firma slaapkamercentrum geen schoonheidsprijs verdiend en ook over klantvriendelijkheid en fatsoen van de eigenaar die steeds vaalt om terug te bellen zijn wij niet over te spreken.
de medewerkers die zeggen dat ze hem hebben gesproken en beloftes doen die gewoon niet waar zijn, maar daar staan ze blijkbaar op internet en bij radar om bekend
Wij vinden het uiterst frustrerend dat met namen de eigenaar geen fatsoen heeft getoond naar zijn klant toe en gewoon netjes even met ons had kunnen telefoneren om deze zaak te bespreken en ook een alles of een deel van de schade aan onze nieuwe deurposten te vergoeden en de rest van de zaken spoedig op te lossen
Wij willen graag ook vertellen dat wij hebben geconstateerd na dat wij het matras moesten omdraaien omdat de bezorgers hem verkeerd neer hadden gelegd, dat ze ook de houten delen aan het hoofdboord er verkeerd om hebben ingezet en dit aan beide zijden dan nog wel/ en dit doe je dan als beroep
Ook de antislipmat die op een of andere manier aan de verkeerde kant van het matras is geplaatst , is ook erg slordig geweest en zonde van onze nette matrassen, net als de vlekken die er op onstaan zijn na het vervoeren naar of van auping, zijn wij niet over te spreken en het kapotte voetenbord had niet zeker niet gehoeven en hadden zij zeker moeten zien
ik heb ze tot juni de kans gegeven en zo niet gaan ze dit keer echt met de billen bloot voor de rechter en zal ik persoonlijk de brief aan de eigenaar gaan geven, adres en naam zijn makkelijk te achterhalen want dit kan echt niet
WORD VERVOLGD
in de afgelopen jaren hebben wij veel geklaagd over dat de matrassen schoven en de voetenborden verder gingen staan na elke keer dat wij het bed omhoog/naar beneden deden en hebben wij er ook veel geld in gestoken voor antislip-matten op aanrader van de winkel
dit jaar kwamen ze kijken en constateerden fouten in het bed van auping/zowel erkend door het slaapkamercentrum als auping zelf.
deze moesten verholpen worden en er moest klittenband op de matrassen worden gezet is ons verteld
dit werd antislipmat uiteindelijk en is erg lelijk op de kant waar hij juist niet moest
Na weken te hebben gecorrespondeerd met hun via de mail, telefonisch contakt en drijgen met rechtsbijstand word ik dood moe van hun
ze reageren nergens op en als ze een keer iets aanbieden duurd het euwig en de schades die ze bij ons hebben gemaakt worden niet erkend
knap als je de voetenborden monteerd en er schade zit en het dan niet ziet en tevens dan zegt dat je de deurpost ook niet heb geraakt
Ik heb de zaak van de schade aan de deurpost bij mijn eigen verzekering moeten onderbrengen, want hun erkennen het niet
Wij vinden zo wie zo dat de firma slaapkamercentrum geen schoonheidsprijs verdiend en ook over klantvriendelijkheid en fatsoen van de eigenaar die steeds vaalt om terug te bellen zijn wij niet over te spreken.
de medewerkers die zeggen dat ze hem hebben gesproken en beloftes doen die gewoon niet waar zijn, maar daar staan ze blijkbaar op internet en bij radar om bekend
Wij vinden het uiterst frustrerend dat met namen de eigenaar geen fatsoen heeft getoond naar zijn klant toe en gewoon netjes even met ons had kunnen telefoneren om deze zaak te bespreken en ook een alles of een deel van de schade aan onze nieuwe deurposten te vergoeden en de rest van de zaken spoedig op te lossen
Wij willen graag ook vertellen dat wij hebben geconstateerd na dat wij het matras moesten omdraaien omdat de bezorgers hem verkeerd neer hadden gelegd, dat ze ook de houten delen aan het hoofdboord er verkeerd om hebben ingezet en dit aan beide zijden dan nog wel/ en dit doe je dan als beroep
Ook de antislipmat die op een of andere manier aan de verkeerde kant van het matras is geplaatst , is ook erg slordig geweest en zonde van onze nette matrassen, net als de vlekken die er op onstaan zijn na het vervoeren naar of van auping, zijn wij niet over te spreken en het kapotte voetenbord had niet zeker niet gehoeven en hadden zij zeker moeten zien
ik heb ze tot juni de kans gegeven en zo niet gaan ze dit keer echt met de billen bloot voor de rechter en zal ik persoonlijk de brief aan de eigenaar gaan geven, adres en naam zijn makkelijk te achterhalen want dit kan echt niet
WORD VERVOLGD
Laatst gewijzigd door tatje02 op 11 jun 2011 06:27, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: slegte service slaapkamercentrum
En ik maar denken dat ze alleen boeken verkopen. Enfin weer wat geleerd ...slegte service slaapkamercentrum
Re: slegte service slaapkamercentrum
boeken, das een goeie ik denk dat ze dan eerst maar is moesten gaan lezen hoe zet ik een bed in elkaar mischien is het beter dat ze boeken gaan verkopen, gelijk een cursus erbij......hoe ga ik met klanten om
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: slegte service slaapkamercentrum
Ik vind dit een erg warrig verhaal.
Er staat dat er 'een tijdje geleden' een groot bed is gekocht, maar ook dat er 'de afgelopen jaren' al problemen zijn.
Hoe oud is het bed?
Ook wordt er enkel hier en daar gemeld dat er een anti-slipmat is geleverd, maar niet gericht welke klachten er met het bed waren/zijn en hoe dit eventueel is opgelost door de winkel.
Er staat dat het hele bed uit elkaar is gehaald en weer (kennelijk slecht) gemonteerd, maar niet waarom.
Er zitten vlekken in de matrassen door het vervoer, is dat vanaf het begin geweest?
Is dit gemeld bij de winkel?
De overheersende klacht is een incidentje met een deurkozijn.
Hoe dat in elkaar zit wordt ook al niet duidelijk uit de post.
Al met al een sle(g)cht leesbaar een warrig verhaal.
Er staat dat er 'een tijdje geleden' een groot bed is gekocht, maar ook dat er 'de afgelopen jaren' al problemen zijn.
Hoe oud is het bed?
Ook wordt er enkel hier en daar gemeld dat er een anti-slipmat is geleverd, maar niet gericht welke klachten er met het bed waren/zijn en hoe dit eventueel is opgelost door de winkel.
Er staat dat het hele bed uit elkaar is gehaald en weer (kennelijk slecht) gemonteerd, maar niet waarom.
Er zitten vlekken in de matrassen door het vervoer, is dat vanaf het begin geweest?
Is dit gemeld bij de winkel?
De overheersende klacht is een incidentje met een deurkozijn.
Hoe dat in elkaar zit wordt ook al niet duidelijk uit de post.
Al met al een sle(g)cht leesbaar een warrig verhaal.
Re: slegte service slaapkamercentrum
Laatst gewijzigd door tatje02 op 11 jun 2011 06:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: slegte service slaapkamercentrum
@ Tatje, mischien even al die onderstrepingen weg halen en alinea's maken dat maakt je verhaal wat beter leesbaar.
Re: slegte service slaapkamercentrum
dank je , maar t onder strepen heb ik speciaal gedaan, dat is t antwoord op elke vraag van de vorige reactie met mijn tempo zit ik er anders morgen nog.
maar wel lief van u dat u me wilt helpen
maar wel lief van u dat u me wilt helpen
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: slegte service slaapkamercentrum
Beste mevrouw Bos,
Allereerst wil ik even melden dat ik wel degelijk ziek ben zelf.
Ik heb onder andere meerdere soorten reuma.
Ik stel het niet op prijs dat u zegt 'ik wil u wel eens zien als u ernstig ziek bent'.
U kent mij niet, u weet niet of ik ziek ben en hoe ernstig, dus laten we even beleefd blijven.
Naast dat uw eerste post ('forumtaal' voor bericht, ik krijg inderdaad uw TNT post niet) wemelt van de spel- en taalfouten en daardoor beroerd leesbaar is, stonden er helemaal geen klachten in.
Ten minste geen klachten als: 'vanaf het begin dat wij het bed hebben verschuiven de matrassen'.
U had het enkel over beschadigingen, terwijl nergens werd uitgelegd hoe die veroorzaakt waren.
Dat vrienden en familie dat bericht begrijpelijk vinden is logisch, die kennen waarschijnlijk het hele verhaal, een advocaat zal uit dit exacte bericht zonder doorvragen ook niet wijzer worden.
Ik werk niet bij het bedrijf waar u problemen mee heeft.
Erg jammer dat mensen vaak daar maar vanuit gaan.
Wat ik u aanraad is het volgende: geef de winkel nog drie weken om de problemen op te lossen.
Stuur hen een aangetekende brief om hen hiervan op de hoogte te stellen.
Naar mijn mening heeft u, als de winkel de klachten met het bed (los van de veroorzaakte schade aan uw huis) niet netjes oplost genoeg reden om de koop te ontbinden.
Behandelt de advocaat die dit verhaal kent uw zaak?
Zo niet, zou ik als ik u was en u een rechtsbijstandsverzekering heeft, hen inschakelen en vragen of zij de problemen met de winkel voor u willen oplossen.
Heeft u die niet, ga dan eens langs het Juridisch Loket, om te kijken of zij u kunnen helpen.
Als ik het (iets duidelijkere) verhaal nu lees, blijft de winkel behoorlijk in gebreke om u netjes te helpen.
Als u echt al sinds het begin problemen heeft met glijdende matrassen, had dit direct door de winkel kosteloos opgelost moeten worden, ik vind niet dat zij u antislipmatten hadden moeten verkopen.
Die had u moeten krijgen, omdat u van een merk als Auping wel mag verwachten dat de matrassen op hun plek blijven liggen, zeker als er een voetenbord aanwezig is.
Ik wens u veel succes met uw zaak.
Allereerst wil ik even melden dat ik wel degelijk ziek ben zelf.
Ik heb onder andere meerdere soorten reuma.
Ik stel het niet op prijs dat u zegt 'ik wil u wel eens zien als u ernstig ziek bent'.
U kent mij niet, u weet niet of ik ziek ben en hoe ernstig, dus laten we even beleefd blijven.
Naast dat uw eerste post ('forumtaal' voor bericht, ik krijg inderdaad uw TNT post niet) wemelt van de spel- en taalfouten en daardoor beroerd leesbaar is, stonden er helemaal geen klachten in.
Ten minste geen klachten als: 'vanaf het begin dat wij het bed hebben verschuiven de matrassen'.
U had het enkel over beschadigingen, terwijl nergens werd uitgelegd hoe die veroorzaakt waren.
Dat vrienden en familie dat bericht begrijpelijk vinden is logisch, die kennen waarschijnlijk het hele verhaal, een advocaat zal uit dit exacte bericht zonder doorvragen ook niet wijzer worden.
Ik werk niet bij het bedrijf waar u problemen mee heeft.
Erg jammer dat mensen vaak daar maar vanuit gaan.
Wat ik u aanraad is het volgende: geef de winkel nog drie weken om de problemen op te lossen.
Stuur hen een aangetekende brief om hen hiervan op de hoogte te stellen.
Naar mijn mening heeft u, als de winkel de klachten met het bed (los van de veroorzaakte schade aan uw huis) niet netjes oplost genoeg reden om de koop te ontbinden.
Behandelt de advocaat die dit verhaal kent uw zaak?
Zo niet, zou ik als ik u was en u een rechtsbijstandsverzekering heeft, hen inschakelen en vragen of zij de problemen met de winkel voor u willen oplossen.
Heeft u die niet, ga dan eens langs het Juridisch Loket, om te kijken of zij u kunnen helpen.
Als ik het (iets duidelijkere) verhaal nu lees, blijft de winkel behoorlijk in gebreke om u netjes te helpen.
Als u echt al sinds het begin problemen heeft met glijdende matrassen, had dit direct door de winkel kosteloos opgelost moeten worden, ik vind niet dat zij u antislipmatten hadden moeten verkopen.
Die had u moeten krijgen, omdat u van een merk als Auping wel mag verwachten dat de matrassen op hun plek blijven liggen, zeker als er een voetenbord aanwezig is.
Ik wens u veel succes met uw zaak.
Re: slegte service slaapkamercentrum
niet ieder1 is perfect
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: slegte service slaapkamercentrum
Klopt, niemand is perfect, ik ook zeker niet.
Als ik wat kribbig over kwam, bied ik daarvoor mijn excuses aan.
Ik wens u veel succes met het oplossen van uw geschil, ik denk dat u wel een goede kans maakt.
Als ik wat kribbig over kwam, bied ik daarvoor mijn excuses aan.
Ik wens u veel succes met het oplossen van uw geschil, ik denk dat u wel een goede kans maakt.
Re: slegte service slaapkamercentrum
dito terug, daarom heb ik hem ook weg gehaald.
moet mijn boosheid niet op u afreageren maar op hun.
mijn taalfoutjes, ja heb geen spel controlle hier op zitten.
gelukkig doe ik het in de rechtbank beter .
hoop voor u dat u niet te veel pijn heeft door de reuma, maar we begrijpen elkaar wel in ieder geval
met vriendelijke groet, mevr. bos
moet mijn boosheid niet op u afreageren maar op hun.
mijn taalfoutjes, ja heb geen spel controlle hier op zitten.
gelukkig doe ik het in de rechtbank beter .
hoop voor u dat u niet te veel pijn heeft door de reuma, maar we begrijpen elkaar wel in ieder geval
met vriendelijke groet, mevr. bos