LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sphinx Keramag, geen service en komt afspraken niet na!!

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Patrick44

Sphinx Keramag, geen service en komt afspraken niet na!!

Ongelezen bericht door Patrick44 »

Sphinx Keramag levert geen service traineert en komt afspraken niet na!

Een aantal jaren geleden kocht ik een whirlpool systeem van het merk Sphinx. Al vrij snel trad er een defect op, welke na enige tijd gerepareerd is. Een volgend defect diende zich aan; er schoot een jet los en daarna nog een jet, daarna een derde jet en onlangs begaf een pomp van het bubbelbad het. Van de bodemjets die nu nog vastzitten, laat het chroom los (er zitten allemaal scheurtjes in).

Er is al veelvuldig een monteur van Sphinx Keramag langs geweest maar deze kon het “jet probleem” niet oplossen. Ze moesten een onderdeel (jet) bestellen. Maanden heb ik op levering van het onderdeel moeten wachten, tevergeefs want er zijn helemaal geen onderdelen. Ik heb vaak gebeld maar werd aan het lijntje gehouden, het onderdeel zou namelijk besteld zijn.

Omdat de monteur het probleem niet kon oplossen, hebben ze een extern bedrijf ingeschakeld om de reparatie uit te voeren.

Uiteindelijk vertelde de monteur die in opdracht van Sphinx Keramag een reparatie moest uitvoeren dat de onderdelen niet meer leverbaar zijn en dat Sphinx de whirlpools niet meer verkoopt omdat er veel te veel klachten zijn. Dat was mij inmiddels ook al duidelijk geworden! Sphinx is vanwege de grote aantallen whirlpoolklachten die ze hebben ontvangen, gestopt met de verkoop van deze systemen, kreeg ik te horen!!

De manier waarop Sphinx Keramag met mij als klant omgaat is onacceptabel, service is ver beneden peil, i.p.v. zo spoedig mogelijk te zoeken naar een oplossing, gaan ze er “denk ik” vanuit dat je het op een gegeven moment opgeeft. Aan het lijntje gehouden, dus!! Keer op keer…

Totdat het probleem is opgelost kan de verbouwing van mijn badkamer niet worden afgerond. Er staat inmiddels een klein jaar een glazen douchewand van 2 meter bij 1.20 meter in mijn kamer, deze kan niet geplaatst worden omdat eerst het defecte whirlpoolsysteem vervangen dient te worden. Daarna kan deze douchewand pas geplaatst worden (anders kan het bad er niet meer uit).
De firma Sphinx Keramag is hier van op de hoogte maar maakt geen vaart met het oplossen van mijn probleem, nogmaals ik heb zeer sterk het vermoeden dat men bewust traineert en de afspraken niet na komt!

Vorig jaar was er een afspraak gemaakt m.b.t. een financiële vergoeding, per mail ontving ik het bericht dat de creditering was geaccordeerd door een leidinggevende. Er is echter niets betaald. Later is het bedrag weer ter discussie gesteld etc. etc. Afgelopen week is er telefonisch opnieuw een afspraak gemaakt. Hier opvolgend heb ik een mail ontvangen met 3 opties die geboden werden. Voor één van deze opties heb ik gekozen (om er vanaf te zijn) en voor alle duidelijkheid heb ik dit nog eens helder op papier gezet en gevraagd om een bevestiging van akkoord. Telefonisch heb ik deze wel ontvangen maar op papier laat weer (te) lang op zich wachten. Vorige week gebeld, bevestiging zou komen, vandaag weer gebeld bevestiging komt vandaag per mail en er is wederom geaccordeerd door een leidinggevende om e.e.a. te betalen.

Maanden ben ik al bezig met de firma Sphinx Keramag om tot een goede oplossing te komen. Wekelijks vraag ik me af….tot hoever laat ik dit komen… wanneer ga ik actie ondernemen?

Na inmiddels tientallen telefoontjes en een twintigtal e-mails is deze zaak nog niet opgelost.
Een faillissement van Sphinx Keramag is de enige manier waarop ze wat mij betreft de dans kunnen ontspringen, want ik laat het er niet bij zitten.

Wordt vervolgt!

Patrick44

Re: Sphinx Keramag, geen service en komt afspraken niet na!!

Ongelezen bericht door Patrick44 »

Heeft u ook klachten over Sphinx? Mail dan naar: [email protected]
(de website met alle ervaringen volgt z.s.m.)

Gesloten