LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stip en Lief

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
nexus7278

Stip en Lief

Ongelezen bericht door nexus7278 »

Stip en Lief (Facebook)!!! Ik dacht een leuke set van muurstickers te bestellen met bosdiertjes tot 2 x toe gekreukt ontvangen..Eerste keer de rol aan de buitenkant kapot (dacht mss door TNT) dus contact opgenomen en na veel gezeur toch een nieuwe gekregen..Nou eindelijk na 3 weken wachten de (verpakking) rol was intact dus ik dacht hehe maar nee hoor de stickerrol aan de binnenkant helemaal gekreukt!! Ik weer mailen, krijg ik als antwoord wij hebben al een uitzondering gemaakt om een nieuwe toe te sturen, ik zei jullie horen voor een goede service te zorgen en geen schuld aan TNT te geven aangezien het pakket nu aan de binnenkant beschadigd is..Ik neem aan dat je het zelf verpakt en niet TNT!
Ik zei als ik niet waar voor mijn geld krijg maak ik wel een negatieve melding op internet..Antwoord= Op zulke dreigementen gaan wij niet in..Dat was 2 weken geleden en laat niks meer horen..Prima €26,95 voor betaald!!! Dus bij deze BIJ STIP EN LIEF SLECHTE SERVICE!!! Ik kan het pakket terug sturen op eigen kosten en ik kreeg onderstaand bericht..

Ik vind het vervelend te horen dat de levering van TNT niet voldoet
aan de verwachtingen. Echter kunnen wij hieraan ook niks
veranderen. Het product wordt door ons zorgvuldig ingepakt.
Wij zijn al zeer coulant geweest door het bestelde artikel nogmaals
naar u te verzenden. Zoals ook in onze algemene voorwaarden staat
kan Stip en Lief helaas niet verantwoordelijk gehouden voor schade of
verlies. Zie hiervoor de algemene voorwaarden:

6.4
Stip en Lief is niet aansprakelijk voor schade en/of verlies door derde, zoals bezorgdienst TNT.

Met klachten over de bezorging kunt u zich wenden tot TNT.

Met vriendelijke groet,

Stip en Lief

dhc

Re: Stip en Lief

Ongelezen bericht door dhc »

Stip en Lief kent kennelijk de wet KOA niet...verzender is verantwoordelijk, wijs ze daar op.

Gesloten