Wie kan mij helpen met ervaringen en tips over knikarm of verandazonweringen? Voor een serre met glazen dak van 500 cm breed en 300 cm diep zoek ik een elektrische zonwering met afstandsbediening.
Knikarm zonweringen hebben enkele voordelen boven speciale veranda zonweringen:
Veel goedkoper in aanschaf (en ook bij vervanging, niet onbelangrijk).
In ingeklapte vorm mooier want er zijn geen geleiderails nodig.
De mechanica is volgens mij eenvoudiger en dus bedrijfszekerder.
De uitval kan eventueel ook wat groter genomen worden dan de serre diep is.
De vraag is, kan ik een knikarm zonwering gebruiken of zijn er nadelen aan verbonden bij gebruik boven een serre?
Geen idee, maar je spreekt over speciale veranda zonweringen. Wat is de reden dat er voor veranda's een speciaal type gemaakt wordt?
Dat je het zo goedkoop mogelijk wilt snap ik, we zijn allemaal hollanders, maar die dingen worden niet zomaar met een bepaalde constructie gemaakt, daar moet een reden voor zijn.
Hallo
Neem Contact op met aluminium Best zie hun website http://www.aluminiumbest.nl ze kunnen je zeker verder helpen omdat ze zelf veranda`s en serres produceren en monteren
Het is mogelijk om een zonnescherm onder of boven je veranda te monteren. Het nadeel hiervan is alleen dat de hoek van een veranda meestal vrijvlak is en de hoek van een veranda is 10°. Tevens door het "klappen"van het zonnescherm door de wind is het verstandig om het zonnescherm minstens 30 cm hoger of lager dan de veranda te hangen waarmee de zon weer meer kans heeft om er onder te komen. Kijk eens op veranda-discount deze mensen hebben scherpe prijzen en een zeer goede service.