LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Trend Dakkapellen
-
Trend Dakkapellen
Wij willen nieuw dakkapellen laten plaatsen wie weet er meer over het bedrijf Trend Dakkapellen uit Lelystad.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Re: Trend Dakkapellen
Nog niet maar zou het ook wel graag willen weten.
Niet met Trend, wel met Wiko Dakkapellen uit Enschede; bij ons hebben ze een dakkapel binnen 1 dag een dakkapel geplaatst. Volgens mij komen ze overal in het land. Echt een aanrader!
[Moderator: commerciële link uit het bericht verwijderd.]
[Moderator: commerciële link uit het bericht verwijderd.]
-
Ik zou in ieder geval niet het bedrijf "dakkapellen-experts" uit Enschede inschakelen, plaatsen goedkoop een dakkapel maar daar blijft het bij. Na het direct indienen van een klacht over de plaatsing geeft het bedrijf al maanden niet thuis. Een bestelde en betaalde hor is nooit geleverd en zal dat ook helaas niet worden. Zéér slechte service!! Het is nu afwachten tot de lekkage begint aangezien de dakbedekking al begint los te laten.
Heb begin april 2013 een offerte geaccepteerd. Heb een aanbetaling gedaan. Sedertdien blijkt het niet mogelijk om een datum voor levering af te spreken. Inmiddels wordt sinds een week (29 mei 2013) de telefoon ook niet meer opgenomen.
3-6-2013
Is inmiddels contact met mij opgenomen door Trend Dakkapel. E.e.a. lijkt in orde te komen
19-6-2013
Helaas is het niet in orde gekomen. Er was een afspraak gemaakt om de dakkapel te plaatsen op 17 en 18 juni. Daarna is er niets meer van Trend Dakkapel vernomen.
2-7-2013
De situatie is nog totaal ongewijzigd. Ik heb Trend Dakkapel laten weten geen prijs meer te stellen op verdere levering en dat ik mijn aanbetaling terug verlang. Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen.
3-6-2013
Is inmiddels contact met mij opgenomen door Trend Dakkapel. E.e.a. lijkt in orde te komen
19-6-2013
Helaas is het niet in orde gekomen. Er was een afspraak gemaakt om de dakkapel te plaatsen op 17 en 18 juni. Daarna is er niets meer van Trend Dakkapel vernomen.
2-7-2013
De situatie is nog totaal ongewijzigd. Ik heb Trend Dakkapel laten weten geen prijs meer te stellen op verdere levering en dat ik mijn aanbetaling terug verlang. Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen.
Laatst gewijzigd door Mrom op 02 jul 2013 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij hebben op 21 juni een dakkapel laten plaatsen door Trend. Dit verliep keurig op afspraak. De dakkapel lijkt er goed op te zitten al was er 1 raam kapot. DIt wordt als het goed is morgen vervangen. Tevens hebben wij 2 nieuwe Velux dakvensters laten plaatsen. Wij kregen van Trend een tweetal buitenscreens kado.
Eén van de twee ramen zit er eigenlijk niet goed in omdat hij wat wringt. Hierdoor gaat het raam moeilijk dicht. Ik verwacht dat Trend dit gaat oplossen. Ik heb dus tot nu toe nog geen klachten over Trend. Wat ik wel heb gemerkt is dat er niet altijd direct op de email wordt gereageerd. Dit komt wellicht omdat het (volgens mij) een eenmanszaak is. De eigenaar maakt gebruik van ZZP'ers die hem assisteren bij het bouwen- en plaatsen van de dakkapellen.
Ik plaats na morgen nog een update hoe het geheel is afgelopen.
Update: Trend is teruggekomen om het dakraam recht te zetten; het bleek scheefgezakt te zijn. Ook het is kapotte raam in de dakkapel vervangen. Geen klachten. Het enige waar wij nog niet helemaal tevreden mee zijn is het feit dat ze bij het plaatsen wat PU-schuim (Purschuim) gemorst hebben. Dit zit nu nog op de rand van het dakraam en wij krijgen het er niet van af. Ook de tip om dat met wasbenzine te doen heeft niet geholpen. Dat moet eigenlijk nog worden opgelost vind ik. Voor de rest kan ik dus zeggen dat Trend zich verder keurig aan de afspraken heeft gehouden en ben ik niet negatief over ze.
Eén van de twee ramen zit er eigenlijk niet goed in omdat hij wat wringt. Hierdoor gaat het raam moeilijk dicht. Ik verwacht dat Trend dit gaat oplossen. Ik heb dus tot nu toe nog geen klachten over Trend. Wat ik wel heb gemerkt is dat er niet altijd direct op de email wordt gereageerd. Dit komt wellicht omdat het (volgens mij) een eenmanszaak is. De eigenaar maakt gebruik van ZZP'ers die hem assisteren bij het bouwen- en plaatsen van de dakkapellen.
Ik plaats na morgen nog een update hoe het geheel is afgelopen.
Update: Trend is teruggekomen om het dakraam recht te zetten; het bleek scheefgezakt te zijn. Ook het is kapotte raam in de dakkapel vervangen. Geen klachten. Het enige waar wij nog niet helemaal tevreden mee zijn is het feit dat ze bij het plaatsen wat PU-schuim (Purschuim) gemorst hebben. Dit zit nu nog op de rand van het dakraam en wij krijgen het er niet van af. Ook de tip om dat met wasbenzine te doen heeft niet geholpen. Dat moet eigenlijk nog worden opgelost vind ik. Voor de rest kan ik dus zeggen dat Trend zich verder keurig aan de afspraken heeft gehouden en ben ik niet negatief over ze.
wij hebben ook een dakkapel laten plaatsen door trend dakkapellen
mijn advies luid
begin er niet aan
afspraken worden slecht of niet nagekomen
bij ons gingen ze pas aan het werk nadat ze daar door de rechsbijstand door gesomeerd werden
de geplaatste dak kapel vertoont ernstige gebreken
bij afleveren een raam stuk
nieuwe raam na veel gezeur gelevert en geplaatst
ook stuk
de dakkapel blijkt scheef te staan
en hangt door
en van trend geen gehoor meer
de rechtsbijstand is er mee bezich maar heefd al gemeld op een rechtzaak uit te komen omdat trend niet reageert
mijn advies luid
begin er niet aan
afspraken worden slecht of niet nagekomen
bij ons gingen ze pas aan het werk nadat ze daar door de rechsbijstand door gesomeerd werden
de geplaatste dak kapel vertoont ernstige gebreken
bij afleveren een raam stuk
nieuwe raam na veel gezeur gelevert en geplaatst
ook stuk
de dakkapel blijkt scheef te staan
en hangt door
en van trend geen gehoor meer
de rechtsbijstand is er mee bezich maar heefd al gemeld op een rechtzaak uit te komen omdat trend niet reageert
jammer genoeg ken ik dat probleem ondertussen ook, wacht ook nog altijd op een oplossing maar ben nu al een maand of twee bezig maar contact ........ nee niet echt, bedenk je twee maal voor deze man cq onderneming
Heb maar geen illusies! Trend Dakkapel is mij nog steeds 3.500 euro schuldig voor een aanbetaling waarvoor ze nimmer iets geleverd hebben.
het is ons wel duidelijk dat deze man links en recht best wel wat mensen heeft achter gelaten in de troep en geld afhandig heeft gemaakt
Op 25 februari 2014 failliet verklaard.