LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Triest

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
danny92

Triest

Ongelezen bericht door danny92 »

Dit weekend hadden ze weer een Megaverkoop van fitnessapparaten. En ook ik ben erin getrapt. Een hometrainer gekocht die bij thuis komst absoluut niet voldeed. Ik heb hem vandaag terug gebracht . Maar men weigerde geld terug te geven.
Vreemd als je een apparaat koopt wat niet goed werkt en je krijgt je geld niet terug? Hij vond mijn houding ook niet correct.

Ik heb toen ter plekke de politie gebeld en deze kwamen meteen . In eerste instantie kon men weinig voor mij betekeken het zou een civiele zaak worden . Meneer beloofde contact te zoeken met de eigenaar, en zijn best te doen dat wij toch ons geld terug zouden krijgen , maar niet vandaag misschien maandag ? Toen ik om het kamer van koophandelnummer vroeg onstonden er rare zaken .
Op mijn aankoopbon stond Fitness Outlet Nieuwegein . Meneer vertelde eerder dat het bedrijf eigenlijk fit4motion heette . Op deze naam staat het ingeschreven ??

De politie is mee naar binnen gegaan en toen opeens kregen we wel ons geld terug. Het apparaat hebben we daar weer achter gelaten.Wij hebben dus geluk gehad.

Lekzicht--

Re: Triest

Ongelezen bericht door Lekzicht-- »

Ook wij wilden hier is kopen tot dat we dit bericht zaten. Dus zijn we gaan googelen. Ze zijn NIET aangesloten. Ze zeggen dit wel, maar als je op de website van de fanriek gaat kijken zie je dat ze niet zijn aagesloten. Je maakt dus geen enkele kans op garantie. Zelfs de fabrikant waarschuwd niet bij dit soort zaken te kopen.

Alexandra1958

Ongelezen bericht door Alexandra1958 »

Begin er niet aan!! Geen garantie! Geen service. Ons is verteld door iemand bij de gemeente Utrecht dat het een duister bedrijf is.

MartB

Ongelezen bericht door MartB »

Wij zijn helaas ook opgelicht door deze partij. Het blijkt dat de profucten uit china komen en maar enkele tientjes waard zijn. Dag 800 euro! Niks kopen bij fitnessuitverkoop.nl. Garantie kun je echt vergeten.

Pieteree

Ongelezen bericht door Pieteree »

Mijn vrouw en ik zijn afgelopen juli geweest voor een hometrainer.
Na uitgebreid gesproken te hebben met een medewerkster over waar
wij apparaat voor wilden hebben, kwamen wij op een crosstrainer uit.
Hedenmiddag weer naar Nieuwegein afgereisd (werden direct herkend overigens)
om alsnog een hometrainer aan te schaffen.
Perfecte service én garantie !
Crosstrainer doet het overigens top. Hometrainer vanavond ff in elkaar
zetten en trappen maar.
Kortom : ik ben het met m'n "voorsprekend" NIET eens dat dit een
"oplichtersbende" zou zijn.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Grappig dat u op een topic reageert dat inmiddels ruim 1 jaar oud is. Grappiger is echter dat deze positieve reagluurders meestal maar 1 bericht plaatsen en vervolgens nooit meer hier komen.

Gesloten