| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uwhuisveilig
-
thea.vd-ende-hockx
- Contacteer:
uwhuisveilig
Goede dag, Ik wilde een 2e afstandsbediening aanschaffen voor mijn huisalarm. Ik zit zoals jullie zien bij uwhuisveilig. Nou moet ik bij hun €44,00 betalen voor 1 afstandsbediening en elders op het internet zijn ze te koop tussen de €24,00 en €30,00 per stuk. Ze moeten ingesteld worden dus ik kan hem niet op het internet bestellen. Mag men zomaar de prijzen zo hoog doen???
Re: uwhuisveilig
waarom zou een bedrijf niet mogen vragen wat ze willen voor hun producten? Dit is over het algemeen niet gereguleerd door de overheid. En de prijzen die u gezien heeft op internet, is dat inclusief het inleren op uw huidige systeem? Of is dat de aanschaf van de afstandbediening alleen?thea.vd-ende-hockx schreef:Goede dag, Ik wilde een 2e afstandsbediening aanschaffen voor mijn huisalarm. Ik zit zoals jullie zien bij uwhuisveilig. Nou moet ik bij hun €44,00 betalen voor 1 afstandsbediening en elders op het internet zijn ze te koop tussen de €24,00 en €30,00 per stuk. Ze moeten ingesteld worden dus ik kan hem niet op het internet bestellen. Mag men zomaar de prijzen zo hoog doen???
-
NeoDutchio
Max 30 euro op internet. En het instellen, dat gebeurd gratis? Met die kosten erbovenop komt u aanrdig in de buurt hoor. Niets extreems hoog aan.
Ja, we leven niet in een communistische staat...thea.vd-ende-hockx schreef:Mag men zomaar de prijzen zo hoog doen???
Zoals je zelf zegt moet de afstandbediening worden ingesteld, ik neem aan dat het inbegrepen is in de prijs van uwhuisveilig, dus wat verwacht je eigenlijk? Dat ze maar gratis even langskomen?