| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van Delft Slotenmaker geeft maar 3 maanden garantie
-
mvanvelzen70
Van Delft Slotenmaker geeft maar 3 maanden garantie
In juli 2019 heb ik van onderstaand aanbieding gebruik gemaakt en een slot laten zetten in de voordeur. Ca. 3 maanden geleden wordt het steeds moeilijker om naar binnen gekomen omdat de sleutel(s) steeds minder lijken te passen.
Ik heb op 8 maart 2020 laten weten dat dit het geval en of ze willen komen kijken en kreeg direct het volgende antwoordt.
Dit is erg vervelend om te horen.
Helaas moeten wij u melden dat de garantie periode verlopen is.
Wij geven 3 maanden garantie op onze sloten.
Mocht u toch van onze diensten gebruik willen maken kunt u telefonisch een afspraak inplannen.
Wij zijn te bereiken op:
088-2003200
Met vriendelijke groet,
Mandy
Ik gaf aan dat het onbehoorlijk is en dat er over de 3 maanden garantie überhaupt niet is gecommuniceerd en dat het ook niet op de site staat.
Vervolgens kreeg ik het volgens weer als antwoord;
Goedenavond,
Zie hieronder onze eerdere communicatie hierover.
Met vriendelijke groet,
Van Delft Slotenmaker
Dat is toch schandalig. Mijn vriend heeft op mijn aanraden ook een nieuw slot door Van Delft Slotenmaker laten installeren en die heeft ook al dit probleem.
AANBIEDING
Slotenservice in heel Nederland! <[email protected]>
Verzonden: woensdag 10 juli 2019 17:25
Aan: Info Slotenmaker.nu <[email protected]>
Onderwerp: Aanbieding: Meerpuntssluiting - www.vandelftslotenmaker.nl
Bezoekerinformatie
IP-adres
87.249.106.71
https://www.vandelftslotenmaker.nl/aanb ... tssluiting
Aanbieding:
MEERPUNTSSLUITING SKG***® COMPLEET
Meerpuntssluiting SKG***®
Bijbehorende sluitkommen/platen
Veiligheidsgreep/Krukgarnituur
SKG***® Anti-kerntrek Kleur F1
Cilinder dubbel 30/30
6 Permutatie stiften
Inclusief 3 sleutels
Uitgangspunt deurdikte 40mm
Vanaf €319,- (inclusief montage)
Ik heb op 8 maart 2020 laten weten dat dit het geval en of ze willen komen kijken en kreeg direct het volgende antwoordt.
Dit is erg vervelend om te horen.
Helaas moeten wij u melden dat de garantie periode verlopen is.
Wij geven 3 maanden garantie op onze sloten.
Mocht u toch van onze diensten gebruik willen maken kunt u telefonisch een afspraak inplannen.
Wij zijn te bereiken op:
088-2003200
Met vriendelijke groet,
Mandy
Ik gaf aan dat het onbehoorlijk is en dat er over de 3 maanden garantie überhaupt niet is gecommuniceerd en dat het ook niet op de site staat.
Vervolgens kreeg ik het volgens weer als antwoord;
Goedenavond,
Zie hieronder onze eerdere communicatie hierover.
Met vriendelijke groet,
Van Delft Slotenmaker
Dat is toch schandalig. Mijn vriend heeft op mijn aanraden ook een nieuw slot door Van Delft Slotenmaker laten installeren en die heeft ook al dit probleem.
AANBIEDING
Slotenservice in heel Nederland! <[email protected]>
Verzonden: woensdag 10 juli 2019 17:25
Aan: Info Slotenmaker.nu <[email protected]>
Onderwerp: Aanbieding: Meerpuntssluiting - www.vandelftslotenmaker.nl
Bezoekerinformatie
IP-adres
87.249.106.71
https://www.vandelftslotenmaker.nl/aanb ... tssluiting
Aanbieding:
MEERPUNTSSLUITING SKG***® COMPLEET
Meerpuntssluiting SKG***®
Bijbehorende sluitkommen/platen
Veiligheidsgreep/Krukgarnituur
SKG***® Anti-kerntrek Kleur F1
Cilinder dubbel 30/30
6 Permutatie stiften
Inclusief 3 sleutels
Uitgangspunt deurdikte 40mm
Vanaf €319,- (inclusief montage)
Re: Van Delft Slotenmaker geeft maar 3 maanden garantie
Dat is een mooie uitspraak, maar die houdt zeker geen stand. Maar, aan de andere kant, het slot is vorig jaar juli geplaatst, wettelijk gezien mag u bij een defect in de 1e 6 maand er van uitgaan dat het al aanwezig was bij de verkoop, en zal de verkoper moeten bewijzen dat dit niet zo is. Na 6 maand is die bewijslast omgedraaid, dus ze mogen wel zeggen dat ze maar 3 maand garantie geven, bij een non-conformiteit ligt dat toch wel iets anders. Niet dat het voor u direct iets verandert, u moet bewijzen dat zij een ondeugdelijk product hebben geleverd.
Probeer er samen uit te komen. Als de sleutel er niet meer goed in past, kan dit meerdere oorzaken hebben, tuurlijk kan een slot defect raken, maar meestal zal de oplossing in de "smering" te vinden zijn.
Probeer er samen uit te komen. Als de sleutel er niet meer goed in past, kan dit meerdere oorzaken hebben, tuurlijk kan een slot defect raken, maar meestal zal de oplossing in de "smering" te vinden zijn.
Re: Van Delft Slotenmaker geeft maar 3 maanden garantie
Ik zou er wat olie op spuiten.