wij hebben een sunberry combi airpool van villeroy&buch gekocht op 15-10-2006 bij van der ven in rotterdam,samen met vrienden van ons dus 2 gelijken airpools van af dag 1 hebben wij en onze vrienden elende met dit bad in dit jaar al zeker 10 x een monteur aan de deur gehad telkens na 1 a 2 dagen weer het zelfde probleem [electronisch]en weten ze bij villeroy in rhoden geen oplosing ook laten ze ons telkens 5a6 weken wachten tot dat de monteur weer eens in de buurt is .
ook hangen zij daar van bedrog en liegen tegen de klant aan elkaar de een is hoofd technische dienst achteraf blijkt dus van niet ,dan gaan ze weer iets testen en als je dan na 5 weken weer eens belt over hoe de test verlopen is weet geen hond wat van een test af. dan krijgen wij en onze vrienden een dineer bon opgestuurt voor de elende jaja wel een van 50 eurie voor 6a7 keer een halfe snipperdag die je moet nemen om de monteur te ontvangen .
wij beraden ons nu wie van de beide partijen gaan eten word het ik met mijn vriend zijn vrindin of ik met vriend of etc...
dit bad heeft 3000 eurie gekost en wij dachten dus kwaliteit en service tekopen maar haden beter een bad kunnen kopen bij de praxis of karwei of andere bouwmarkt had zowiezo een paar honderd eurie gescheeld en dan mischien wel zonder problemen kunnen baderen,
nu doet ons bad het inmidels naar behoren na +_ 8 keer een bezoek gehad tehebben van een monteur en hebben wij de afspraak met de vertegenwordiger van villeroy [de heer van liers] over een tegemoetkoming ,deze man heeft mij nu 5 weken geleden gebeld maar u raad het al nog steeds geen bericht over hoe en wat ,wacht waarschijnlijk tot het bad van onze vrienden ook nu eindelijk eens echt gerepareerd word met het bepalen van de schade vergoeding.
ik hou jullie op de hoogte met welk belachelijk voorstel villeroy&buch ons nu zal gaan doen.
is dit voorstel net zo mager als die dinerbon zullen wij genootzaakt zijn zelf naar Rhoden aftereizen en mischien eens met de directeur tespreken in goede zin of kwade.
kortom koop geen combi air pool van villeroy & buch
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] villeroy en buch combi airpool
-
dorusdollar
villeroy en buch combi airpool
Laatst gewijzigd door dorusdollar op 05 jan 2008 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: villeroy en buch combi airpool
Het foutloos monteren bespaarde veel problemen maar was wel lastig, ik heb dus een bouwmarkt versie, maar €995,- en toch eindelijk goed werkend, maar de montage duurde wel 3 dagen puzzelen!
Nooit problemen gehad en ik weet nu alles van dit apparaaat!
Als er een monteur het even in elkaar zet zonder ervaring en half lezen van instruktie is het voor echte vakmensen ook lastig te vinden!
Jammer dat deze duur ogende firma de boel zo verziekt, maar als je na vele keren nog niet iets goed werkends hebt op een drukke dag met veel klanten eisen dat het apparaat weg gehaald word en geld terug!
Omdat andere klanten dan ook hun vertrouwen verliezen, en je mag vrienden en collega's als zogenaamde in alle dure produkten geinstresseerde uitnodigen!
Vaak lopen ze dan wel harder....
en dat al die klanten niets kopen omdat ze twijfelen....
Zo leren ze het snel en na afloop gaat U met al deze "Klanten" gezellig een borreltje drinken?
Nooit problemen gehad en ik weet nu alles van dit apparaaat!
Als er een monteur het even in elkaar zet zonder ervaring en half lezen van instruktie is het voor echte vakmensen ook lastig te vinden!
Jammer dat deze duur ogende firma de boel zo verziekt, maar als je na vele keren nog niet iets goed werkends hebt op een drukke dag met veel klanten eisen dat het apparaat weg gehaald word en geld terug!
Omdat andere klanten dan ook hun vertrouwen verliezen, en je mag vrienden en collega's als zogenaamde in alle dure produkten geinstresseerde uitnodigen!
Vaak lopen ze dan wel harder....
en dat al die klanten niets kopen omdat ze twijfelen....
Zo leren ze het snel en na afloop gaat U met al deze "Klanten" gezellig een borreltje drinken?
-
dorusdollar
verziekt is nog veeel tekort gedaan,gaan nu een extern bedrijf langs sturen om de stroom temeten,groote waanzin is alleen maar om tijd tereken nu al meer dan een jaar aan het aanklooien.
fatsoen is ook erg ver tezoeken bij dit bedrijf ,zou dit graag eens breed uit op de tv willen vertelen.
zijn nu bezig een nieuwe printplaat te maken versie nr 10 of zo.
neeeen voor mij nooit geen villeroy & boch meer.
en niet eens zo zeer dat er een fout zit in dit product ,puur en alleen al omdat er zo laks met de klant word omgegaan ze noemen je nog net geen zijkert.
4 tot 6 weken wachten tot de monteur weer langs kan komen rond uit asociaal. beloften niet nakomen, ben dan ook erg benieuwd of er nog meer mensen zijn die op deze schandalige manier worden behandeld door villeroy & boch..........
fatsoen is ook erg ver tezoeken bij dit bedrijf ,zou dit graag eens breed uit op de tv willen vertelen.
zijn nu bezig een nieuwe printplaat te maken versie nr 10 of zo.
neeeen voor mij nooit geen villeroy & boch meer.
en niet eens zo zeer dat er een fout zit in dit product ,puur en alleen al omdat er zo laks met de klant word omgegaan ze noemen je nog net geen zijkert.
4 tot 6 weken wachten tot de monteur weer langs kan komen rond uit asociaal. beloften niet nakomen, ben dan ook erg benieuwd of er nog meer mensen zijn die op deze schandalige manier worden behandeld door villeroy & boch..........
-
dorusdollar
eindelijk allebei de baden werkende op de manier zoals het hoord,geen enkel exuus briefje of telefoontje gehad van villeroy&boch
en dit na 13 mnd elende ,
WEL netjes door van der ven in rotterdam een tegemoed koming ontvangen en waren daar zeker zeer blij mee hierbij nog onze dank aan van der ven in rotterdam.
verder wil ik toch nog even kwijt dat ik het een groot tekort koming vind van villeroy&boch naar zijn dealers die volkomen voor aap staan door niet nagekomen afspraken en de zeer lakse houding naar hun klanten.
dus zullen wij zeker nooit meer iets van dit merk kopen en aanraden aan derden.dus mensen als u iets heeft gekocht van dit bagger merk laat dan na 3x een montuur opbezoek tehebben gehad het door u aangeschafte direct terug nemen en crediteren anders word het een never ending story nouja minimaal 13mnd gezijk....
en dit na 13 mnd elende ,
WEL netjes door van der ven in rotterdam een tegemoed koming ontvangen en waren daar zeker zeer blij mee hierbij nog onze dank aan van der ven in rotterdam.
verder wil ik toch nog even kwijt dat ik het een groot tekort koming vind van villeroy&boch naar zijn dealers die volkomen voor aap staan door niet nagekomen afspraken en de zeer lakse houding naar hun klanten.
dus zullen wij zeker nooit meer iets van dit merk kopen en aanraden aan derden.dus mensen als u iets heeft gekocht van dit bagger merk laat dan na 3x een montuur opbezoek tehebben gehad het door u aangeschafte direct terug nemen en crediteren anders word het een never ending story nouja minimaal 13mnd gezijk....