Recentelijk heb ik een Tefal kookpan gekocht, type "Jamie Oliver Mainstream". Na het uitpakken leek het me verstandig om deze voor gebruik te reinigen. Na tweemaal in de vaatwasser bleek een vettige substantie nog steeds aanwezig. Na tweemaal uitkoken blijft er een vreemde, wittige, dik aangekoekte aanslag in de pan achter.
Omdat Tefal Klantenservice duidelijk geen enkele interesse heeft om mijn vraag hieromtrent te beantwoorden : zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt en zijn er tips om een nieuwe pan fatsoenlijk te reinigen van de rommel die er bij fabricage op wordt gesmeerd ? Mijn tip : besteed uw euro's aan fabrikanten met een normaal besef van service en kwaliteit.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vreemde aanslag in nieuwe Tefal kookpan
Re: Vreemde aanslag in nieuwe Tefal kookpan
Ik ben bang dat U een 2e handspan heeft aangeschaft. Dat vet is nog van de vorige gebruiker. Hij heeft hem teruggebracht naar de winkel, geruild met eentje uit de verpakking en de nieuwe meegenomen omdat hij de smurrie er niet meer uit kreeg.
Gewoon pech. Volgende keer beter kijken of de verpakking nog heel is.
Gewoon pech. Volgende keer beter kijken of de verpakking nog heel is.
Re: Vreemde aanslag in nieuwe Tefal kookpan
Ik ben bang dat dat niet zo is. De pan oogde nieuw en was gesealed in de doos welke geen sporen van beschadiging vertoonde. Jammer dat service tegenwoordig steeds vaker minachting van de klant betekent.