LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vreemde extra kosten Carpetright

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Lilly-jane

vreemde extra kosten Carpetright

Ongelezen bericht door Lilly-jane »

ik was vandaag bij Carpetright om een afspraak te maken om vinyl te laten leggen. ff een goedkoop vloertje for the time being.

De vloer kost € 341.66, er komen legkosten bij € 119.70 (omschrijving vinyl-plakken) maar vervolgens rekent hij ook nog € 99.99 voor de gebruikte lijm?! En dat vind ik vreemd. Als je al betaald voor het plakken van vinyl, lijkt het mij niet dat je de lijm separaat moet betalen...iemand ervaring?

groeten,
Lilly-Jane

kiz

Re: vreemde extra kosten Carpetright

Ongelezen bericht door kiz »

Volgens mij zijn die legkosten arbeidsloon voor de medewerker die het komt leggen, en da's exclusief de lijm. Die staat dus apart vermeld.
Maar je kunt 't natuurlijk het beste even bij Carpetright navragen.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Mijn tapijt;

Ik betaalde Tapijt + leggen...
Omdat ik meubels in alle hoeken heb was vastzetten overbodig en later makkelijker te verwijderen...

Maar als ik gelijmd wil moet ik dit betalen...
Tussen rol plakband naden en randen of alles strak lijmen is een groot verschil.
Dus wat is er afgesproken?

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Lilly-jane schreef:ik was vandaag bij Carpetright om een afspraak te maken om vinyl te laten leggen. ff een goedkoop vloertje for the time being.

De vloer kost € 341.66, er komen legkosten bij € 119.70 (omschrijving vinyl-plakken) maar vervolgens rekent hij ook nog € 99.99 voor de gebruikte lijm?! En dat vind ik vreemd. Als je al betaald voor het plakken van vinyl, lijkt het mij niet dat je de lijm separaat moet betalen...iemand ervaring?

groeten,
Lilly-Jane
Ik heb hetzelfde gehad bij Leen Bakker.
Legkosten zijn puur de kosten van het leggen en lijmen en de lijm moet inderdaad apart betaald worden.
Ik heb dat niet gedaan en nu is het één en al bobbel in de computerkamer waar ik met mijn rolstoel en bureaustoel rijd.
Even sparen voor laminaat dus.
Maar over hoeveel m2 hebben we het?
Ik vind op zich € 100,- best duur voor lijm.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naast het onverslijtbare van Ikea hebben ze nu ook goedkopere voor maar €3,50 en dat laminaat is ook best redelijk voor slaapkamers.....

PS, niet lijmen....
Dit klik laminaat is goedkoper dan Uw vloer en zal langer mee gaan....
Zelf leggen valt best mee, en klus bedrijf kan dit ook voor U doen...

Gesloten