LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wasdroog combinatie
wasdroog combinatie
Heeft er iemand ervaring met een wasdroog combinatie? Ik vind twee aparte apparaten namelijk zoveel ruimte innemen.
Re: wasdroog combinatie
ik heb ooit ook wegens ruimtegebrek een dergelijke combinatie gehad. Voordeel: 1 apparaat en dus minder ruimtebeslag. Slechts 1x aansluitingen nodig voor elektra (ook handig bij groepenkast met weinig groepen) en 1 x watertoe- en afvoer.
Nadeel: door de combinatie van 2 apparaten in 1 is het een compromisapparaat; relatief laag toerental met centrifugeren, kleine droogcapaciteit (1 was van 5 kg moest in 2 beurten gedroogd worden), lange droogtijd.
Ik had een combinatie van het merk Nordland, maar misschien zijn er andere apparaten die betere prestaties laten zien.
Nadeel: door de combinatie van 2 apparaten in 1 is het een compromisapparaat; relatief laag toerental met centrifugeren, kleine droogcapaciteit (1 was van 5 kg moest in 2 beurten gedroogd worden), lange droogtijd.
Ik had een combinatie van het merk Nordland, maar misschien zijn er andere apparaten die betere prestaties laten zien.
Bedankt voor je bericht. Is het lang geleden dat je deze had? Het is erg moeilijk iets te weten te komen over deze apparaten, volgesn mij is er ook nog nooit onderzoek naar gedaan.
ik heb de wasdroogcombinatie van 1996 t/m 1998 heb gehad, toen ik nog een stuk kleiner woonde. Toen ik ging verhuizen heb ik de machine doorverkocht aan de nieuwe bewoner. Ik had in mijn nieuwe woning wel ruimte voor 2 verschillende apparaten en dus geen combi meer. Kan er verder niet zoveel meer over zeggen
-
ik had een whirlpool in mijn oude woning die droogde niety zo best, maar heeft het wel ruim 9 jaar gedaan in een supervochtige badkamer.
Nu heb ik een indesit gekcoht weer een twee in een, bevalt me prima apparaat droogt goed, sochtends was erin in savonds was er schoon en droog uit, ideaal..
Je hebtr verschillende soorten en prijzen, die van mij was 549 bij de mediamarkt, hij staat nu droog in tegenstelling tot mijn oude, hoop dat die het een jaartje of vijf doet bij gemiddeld gebruik..een vriedninn van mij hefet exact dezelfde en die doet het al drie jaar uitstekend.
Heel handig dus als je allen bent, met gezin of dan zou ik wel twee aparet nemen
Nu heb ik een indesit gekcoht weer een twee in een, bevalt me prima apparaat droogt goed, sochtends was erin in savonds was er schoon en droog uit, ideaal..
Je hebtr verschillende soorten en prijzen, die van mij was 549 bij de mediamarkt, hij staat nu droog in tegenstelling tot mijn oude, hoop dat die het een jaartje of vijf doet bij gemiddeld gebruik..een vriedninn van mij hefet exact dezelfde en die doet het al drie jaar uitstekend.
Heel handig dus als je allen bent, met gezin of dan zou ik wel twee aparet nemen