LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waterbeddenoutlet

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
joyf

waterbeddenoutlet

Ongelezen bericht door joyf »

Gister had ik bij watterbeddenoutlet 2 hardside waterbedden besteld.
Ook nog gebeld van tevoren voor informatie over div. waterbedden.
In dit gesprek is mijn niet verteld dat er iets niet meer bestelbaar zou zijn.

Betaald met ideal.
Ik had ondertussen 1 lek waterbed, maar beide weggegooid aangezien
ik voor 49 euro per stuk een nieuwe kon kopen en hiervan bestelde ik er 2.
Deze stonden gewoon op de site.

Tot mijn verbazing zag ik dat het bedrag teruggestort was met
de vermelding onze excuses.

Na bellen bleek dat ze niet meer leverbaar waren. Ik vertelde hem dat ik ondertussen wel al mijn waterzakken weggegooid had omdat ik
deze 2 nieuwe besteld had .

De verkoper begon gelijk te sputteren dat ik hem niet in deze positie moest zetten want ik hoefde ze toch niet weg te gooien (nee je bewaard het lekke waterbed en ik had 2 nieuwe besteld en niet te horen gekregen dat ze niet leverllbaar waren, tot mijn verbazing waren ze vandaag ook al van de site gehaald, gisteren dus niet).

Ik vroeg nog of hij mij dan voor de zelfde prijs wat anders kon leveren,
nee hij wilde wel informeren, dat werd maandag pas maar wist niet wat de meerprijs was, dit vind ik geen servicegerichte houding. En kreeg een vies gevoel hiervan, heb de verkoper ook gezegd dat hij ze kon steken waar de zon niet scheen (beetje ondamesachtig vrees ik)

Nu heb ik dus 2 nieuwe moeten bestellen wat mijn nu 250 euro kost
150 euro duurder. Omdat die ....... niet gezegd heeft tijdens het telefoongesprek dat er iets niet meer leverbaar was.

Heel erg bedankt waterbeddenoutlet, geen reclame voor jullie !!!

MAXIEM

Re: waterbeddenoutlet

Ongelezen bericht door MAXIEM »

joyf

Helemaal ongelukkig hoef je niet te zijn: meer dan waarschijnlijk zijn de laatst bestelde zakken van een betere kwaliteit + wees blij dat je geld is terug gestort.

Maxiem.

Gesloten