LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] welke kranen?

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Scandie

welke kranen?

Ongelezen bericht door Scandie »

Wij zijn momenteel bezig met plannen voor het verbouwen van onze badkamer en dan komt natuurlijk ook de keuze van de kranen en douchekoppen aan de orde. Wij zijn zeer gecharmeerd van roestvrij stalen kranen, of zwarte, maar lezen/horen zeer wisselende ervaringen hiermee. Met name het ontstaan van vlekken en/of krassen in de loop van de tijd, wat natuurlijk niet de bedoeling is.
Zijn er forumleden met ervaring met roestvrij stalen en/of zwarte kranen en willen jullie die met mij delen. Of is het toch beter of de "ouderwetse" chromen kranen te nemen.
Alvast bedankt voor de reactie!

Kokka1

Re: welke kranen?

Ongelezen bericht door Kokka1 »

Scandie schreef:
12 nov 2021 14:02
Wij zijn momenteel bezig met plannen voor het verbouwen van onze badkamer en dan komt natuurlijk ook de keuze van de kranen en douchekoppen aan de orde. Wij zijn zeer gecharmeerd van roestvrij stalen kranen, of zwarte, maar lezen/horen zeer wisselende ervaringen hiermee. Met name het ontstaan van vlekken en/of krassen in de loop van de tijd, wat natuurlijk niet de bedoeling is.
Zijn er forumleden met ervaring met roestvrij stalen en/of zwarte kranen en willen jullie die met mij delen. Of is het toch beter of de "ouderwetse" chromen kranen te nemen.
Alvast bedankt voor de reactie!
Supersteel is ook mooi. Het is allemaal een kwestie van smaak. Ik ben er wel van overtuigd dat ook bij kranen goedkoop vaak duurkoop is. Je ben voor een beetje badkamer toch een vermogen kwijt, en je wil er lang van kunnen genieten, bespaar dan niet op kranen, douches enz. Krijg je spijt van

Gesloten