Wij hebben enige weken een schilderij besteld via de website kunstvoorinhuis.nl. Keurige website, leuke schilderijen dus direct een bestelling geplaats en betaald.
We zijn nu 6 weken verder en alles lijkt er op de duiden dat er zaken niet in de haak zijn. Niet alleen is er nog niets geleverd, de telefoon wordt ook niet meer opgenomen. Op mail wordt niet gereageerd en sinds kort is zelf het mobiele nummer uitgeschakeld zodat deze direct op de vm springt.
Bij ons laatste contact werd er vluchtig gezegd dat ie de volgende dag verstuurd zou worden, maar in een controle van het adres was men al niet meer geinteresseerd. We zijn nu anderhalve week verder en ik vermoed dat er helemaal niets meer gaat gebeuren. Wel een paar honderd Euro overgemaakt. Bij controle van de KvK blijkt het te gaan om een éénmanszaak, eigenaar Jean Paul De La Haye.
Wie heeft een gelijksoortige ervaring of kent kunstvoorinhuis.nl en/of deze persoon?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ervaring met Kunstvoorinhuis.nl ??
Re: Wie heeft er ervaring met Kunstvoorinhuis.nl ??
goede dag,
ik heb op de site op 9-1-2010 een bestelling gedaan en deze via i-deal betaald. Tot op heden nog niets ontvangen. Tussentijds 2 keer telefonisch contact gehad (1x mobiel en 1x vast nummer) met als antwoord, schilderij nog niet binnen en hij wordt vandaag verstuurd. Inmiddels een e-mail gestuurd maar idd geen reactie. Alle telefoonnummers worden genegeerd/niet opgenomen. Helaas denk ik dat het een luchtbel is. Heb al contact gehad met mijn bank maar het geld terughalen gaat niet daar het een i-deal betaling is... mt andere woorden je kan fluiten naar je geld. Mijn advies en het advies van mijn bank is aangifte doen bij de politie van oplichting en hopen dat de mensen gepakt worden die hierachter zitten.
ik heb op de site op 9-1-2010 een bestelling gedaan en deze via i-deal betaald. Tot op heden nog niets ontvangen. Tussentijds 2 keer telefonisch contact gehad (1x mobiel en 1x vast nummer) met als antwoord, schilderij nog niet binnen en hij wordt vandaag verstuurd. Inmiddels een e-mail gestuurd maar idd geen reactie. Alle telefoonnummers worden genegeerd/niet opgenomen. Helaas denk ik dat het een luchtbel is. Heb al contact gehad met mijn bank maar het geld terughalen gaat niet daar het een i-deal betaling is... mt andere woorden je kan fluiten naar je geld. Mijn advies en het advies van mijn bank is aangifte doen bij de politie van oplichting en hopen dat de mensen gepakt worden die hierachter zitten.
-
Beste Bobbiaan en Jurgen,
Jullie hebben beiden een PB ontvangen. Kunstvoorinhuis.nl is zeker geen luchtbel. We ondervinden echter op dit moment wel vertraging in de levertijd vanwege een verhuizing. Om deze reden zijn we ook telefonisch slecht bereikbaar. Gelieve het het email adres [email protected] te gebruiken voor al uw vragen.
Excuses voor het ongemak.
Kunstvoorinhuis.nl
Jullie hebben beiden een PB ontvangen. Kunstvoorinhuis.nl is zeker geen luchtbel. We ondervinden echter op dit moment wel vertraging in de levertijd vanwege een verhuizing. Om deze reden zijn we ook telefonisch slecht bereikbaar. Gelieve het het email adres [email protected] te gebruiken voor al uw vragen.
Excuses voor het ongemak.
Kunstvoorinhuis.nl
Heb inderdaad nu mijn schilderij binnen. Mooie kwaliteit en zeker de moeite waard.
Wel erg jammer dat telefonisch contact zo slecht is verlopen. Misschien even op de site zetten van de verhuizing, is het ook begrijpelijk voor de "klanten".
Wel erg jammer dat telefonisch contact zo slecht is verlopen. Misschien even op de site zetten van de verhuizing, is het ook begrijpelijk voor de "klanten".
-
Beste Jurgen,
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van uw schilderij! Bedankt voor de tip. Dit gaan we zeker doen.
Als u nog even een PB of een mail via [email protected] stuurt met uw ordergegevens dan zorgen wij voor een passende attentie voor de vertraging!
Alvast bedankt,
Kunstvoorinhuis.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van uw schilderij! Bedankt voor de tip. Dit gaan we zeker doen.
Als u nog even een PB of een mail via [email protected] stuurt met uw ordergegevens dan zorgen wij voor een passende attentie voor de vertraging!
Alvast bedankt,
Kunstvoorinhuis.nl
Ook wij hebben ons schilderij gisteren ontvangen. Mooi kunstwerk, waar we zeker blij mee zijn. Inderdaad zonde dat er a.g.v. wat vertraging in de levering in combinatie met het niet meer beantwoorden van telefoon/mail al snel een verkeerd beeld ontstaat.
Ik hoop dat dit probleem nu verholpen is, want met het schilderij is niets mis. Hij hangt hier prachtig aan de muur.
Ik hoop dat dit probleem nu verholpen is, want met het schilderij is niets mis. Hij hangt hier prachtig aan de muur.
-
Beste Bobbiaan,
Wij zijn blij om te horen dat tevreden bent en dat het schilderij prachtig aan de muur hangt.
Excuses voor het ongemak. Wij hebben uw mail ontvangen en zorgen ook voor een passende attentie.
Met vriendelijke groet,
Kunstvoorinhuis.nl
Wij zijn blij om te horen dat tevreden bent en dat het schilderij prachtig aan de muur hangt.
Excuses voor het ongemak. Wij hebben uw mail ontvangen en zorgen ook voor een passende attentie.
Met vriendelijke groet,
Kunstvoorinhuis.nl