Hallo,
Ik ben op zoek naar een stevige matras van 180x210 voor op een boxspring bed. Wie kan mij goed advies geven en tips over welke leverancier de best prijs/kwaliteit verhouding heeft? Ik ben ben geen lid van de consumentengids, dus heb ook geen toegang tot hun onderzoeksresultaten.
Met stevig bedoel ik dat de matras 2 stevige mensen moet kunnen hebben (2 x 120kg) en ook wij will kunnen vrijen zonder dat we diep doorzakken.
Alle advies is welkom, waarvoor bij voorbaat hartelijke dank!
Groetjes,
mr & mvr Tienen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zoek goede stevige dikke matras 180x210
-
-
Re: zoek goede stevige dikke matras 180x210
U zult toch echt naar een paar goede beddenwinkels moeten gaan en daar advies op maat vragen.
Wat ik bijvoorbeeld al stevig vind, is voor u te zacht en wat u stevig vindt, kan een ander weer te zacht vinden.
Een goede matras is héél belangrijk en daarvoor moet u toch echt zelf naar enkele winkels om op een matras te gaan liggen.
Wat ik bijvoorbeeld al stevig vind, is voor u te zacht en wat u stevig vindt, kan een ander weer te zacht vinden.
Een goede matras is héél belangrijk en daarvoor moet u toch echt zelf naar enkele winkels om op een matras te gaan liggen.
ik heb goed nieuws voor u. de fabrikant Sealy, een amerikaanse matrassenfabriek, maakt matrassen voor personen tot 300 kg. p.p. Dus met u 120 kg geen enkel probleem.
Het voordeel is dat als u een matras van 180 x 210 in 1 stuk wilt, dat u bij hen GEEN afstand doet van garantie met betrekking tot kuilvorming. Voor ALLE andere europese merken is dat wel het geval. Kleine letters in de garantie die u vaak na aankoop ziet en men niet voor af zegt.
Deze matrassen zijn bijna niet te koop, maar in Almelo zit een dealer van hen die deze importeert.
De prijzen gaan van 1650.= tot 2600.= in de maat 180 x 210. Het zijn geen goedkope matrassen, maar absolute top in slaapcomfort. Deze matrassen liggen ook in alle beste hotels ter wereld. In NL bijvoorbeeld in Hotel Des Indes in Den Haag.
De levensduur is extreem lang en een investering waard. Kijk ook op http://www.sealy.com . Vervolgens bij Posturepedic.
Het voordeel is dat als u een matras van 180 x 210 in 1 stuk wilt, dat u bij hen GEEN afstand doet van garantie met betrekking tot kuilvorming. Voor ALLE andere europese merken is dat wel het geval. Kleine letters in de garantie die u vaak na aankoop ziet en men niet voor af zegt.
Deze matrassen zijn bijna niet te koop, maar in Almelo zit een dealer van hen die deze importeert.
De prijzen gaan van 1650.= tot 2600.= in de maat 180 x 210. Het zijn geen goedkope matrassen, maar absolute top in slaapcomfort. Deze matrassen liggen ook in alle beste hotels ter wereld. In NL bijvoorbeeld in Hotel Des Indes in Den Haag.
De levensduur is extreem lang en een investering waard. Kijk ook op http://www.sealy.com . Vervolgens bij Posturepedic.
-
jls63 schreef:ik heb goed nieuws voor u. de fabrikant Sealy, een amerikaanse matrassenfabriek, maakt matrassen voor personen tot 300 kg. p.p. Dus met u 120 kg geen enkel probleem.
OK ik ga direct kijken, dank voor de tip!
-
Leuk dat je reageert, maar deze kennis heb ik al hoor... dat weet toch iedereen, als je goeie tips hebt kan u ze plaatsen, ga anders een leuke hobby zoeken of zo )VioletPrue schreef:U zult toch echt naar een paar goede beddenwinkels moeten gaan en daar advies op maat vragen.