Beste,
Ik ben al een tijdje opzoek naar kunstof kozijnen.
Ik heb eindelijk besloten wat ik wil.
Ik heb nog 2 bedrijven over gebleven waar ik mijn kozijnen wil gaan bestellen.
Ik zit alleen met het volgende.
1e bedrijf Levert Gealan kozijnen.
2e bedrijf levert Veka kozijnen.
Opzich niks mis mee.
Maar,
bedrijf 1: verteld me dat hij Gealan kozijnen levert omdat de kwaliteit ervan beter is dan Veka kozijnen.
Ik kan ook Veka kozijnen krijgen bij bedrijf 1, Wat ook goedkoper zal uitvallen voor mij.
Maar ik moet niet verwachten dat de kwaliteit gelijk zijn. (Beide zit wel 10jaar garantie op)
Bedrijf 2: Verteld me precies het tegenovergestelde.
Nu zie ik door alle informatie het einde niet meer.
Dit is voor mij ook de 1e keer dat wij nieuwe kozijnen aanschaffen dus wij zijn er nog een leek in.
Ik kan niks vinden op internet dat 1 van de 2 merken een 2e keus merk is. (B-Merk)
Wie kan mij hier meer informatie over verschaffen?
Met vriendelijke groet.
Ruud en Anita Maas
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kunstof kozijnen Veka VS Gealan
Re: Kunstof kozijnen Veka VS Gealan
Wij hebben zowel niet voor Veka en ook niet voor Gealan gekozen.
Na diverse site en showrooms te hebben bezocht hebben we gekozen voor Rehau kozijnen.
Wat wij hebben gezien is dat er weinig kwaliteitsverschil zit tussen de kozijnen, alles is afhankelijk van het assemblage bedrijf die de kozijnen samenstelt.
Succes met je keuze.
Na diverse site en showrooms te hebben bezocht hebben we gekozen voor Rehau kozijnen.
Wat wij hebben gezien is dat er weinig kwaliteitsverschil zit tussen de kozijnen, alles is afhankelijk van het assemblage bedrijf die de kozijnen samenstelt.
Succes met je keuze.
Laatst gewijzigd door Radar op 26 feb 2014 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële info en link verwijderd
Reden: Commerciële info en link verwijderd
Re: Kunstof kozijnen Veka VS Gealan
Gealan en veka zijn A merk profielen. Gelijkwaardige kwaliteit.
De fabriek die de kozijnen maakt kan wel het verschil maken tussen goede of slechte kwaliteit kunststof kozijnen. Kijk of er komo of SKG certificaten zijn afgegeven voor de productie van de kozijnen.
En vraag naar referenties bij de kozijn leverancier.
Succes met het maken van een keuze
De fabriek die de kozijnen maakt kan wel het verschil maken tussen goede of slechte kwaliteit kunststof kozijnen. Kijk of er komo of SKG certificaten zijn afgegeven voor de productie van de kozijnen.
En vraag naar referenties bij de kozijn leverancier.
Succes met het maken van een keuze