LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slaapkamer centrum

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
cara51
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 dec 2009 11:45

Slaapkamer centrum

Ongelezen bericht door cara51 »

Wie heeft een ervaring met slaapkamer centrum,regio N Holland
Ik zelf heb een zeer slechte ervaring :( met hun,ben op zoek naar een goede kwaliteids winkel met traagschuim matrassen van nederlandse bodem,heb gelezen dat er veel rommel tussen zit.
Laat het me weten als je een goede winkel weet :?:
Laatst gewijzigd door cara51 op 03 mei 2010 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Ray_mond
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2010 11:35

Re: Slaapkamer centrum

Ongelezen bericht door Ray_mond »

Hallo,

Ook ik heb een slechte ervaring met het Slaapkamercentrum, betreft lokatie Alexandrium / Rotterdam.
Het betrof de aankoop van een Auping Cleopatra bed maar het had elk ander merk geweest kunnen zijn (aka de Auping zelf is goed).
Er waren problemen omtrent de levering en tijdens die periode is er geen enkele keer pro-actief actie ondernomen door het Slaapkamercentrum.
Toen ik daarover vervolgens een klacht indiende werd deze niet inbehandeling genomen, sterker nog er werd niet eens fatsoenlijk gereageerd (ook niet op 2 herinnerings emails).
Dan rest er niks anders meer dan mijn ongenoegen te spuien op verscheidene Internet fora en andere media.

Raymond

Belinda010
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2010 16:14

Re: Slaapkamer centrum

Ongelezen bericht door Belinda010 »

Hallo!

Nou wij hebben juist hele goede ervaringen met het Slaapkamercentrum! :D Wij zijn super blij dat wij Slaapkamercentrum in zijn gelopen toen we in de woonmall Alexandrium liepen opzoek naar een goed bed!

Het personeel is heel erg behulpzaam en heel erg professioneel. In tegenstelling tot de andere winkels in het Alexandrium. We kregen een goede uitleg en als ze iets niet zeker wisten belde het gelijk voor ons na. Wij zijn toen voor een Auping boxspring gegaan en zijn er helemaal blij mee. De chauffeurs die het kwamen brengen en monteren waren heel aardig en hebben alles helemaal goed in elkaar gezet.

Kortom Slaapkamercentrum is een TOP winkel en het personeel is ook TOP. De service is daar heel goed geregeld en je krijgt daar ook nog is de extra garanties!

Groetjes Belinda!

Seabird
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2010 16:40

Re: Slaapkamer centrum

Ongelezen bericht door Seabird »

Helaas hebben wij slechte ervaringen met het Slaapkamer Centrum.

Onlangs bestelden wij bij Slaapkamer Centrum (S.C.) Breda 2 Auping Maestro matrassen. Pas na de bestelling kwam ik erachter dat ze een laagste prijsgarantie hebben, dit zag ik toevallig op hun website. In de winkel was ons hier niet op geattendeerd en hebben wij hierover geen spelregels of voorwaarden ontvangen. Die week ben ik op internet gaan zoeken en ik vond 2 (fysieke) winkels die €250 minder vroegen voor exact dezelfde matras. Ik heb S.C. Breda gebeld met het verzoek om de voorwaarden voor de laagste prijsgarantie, omdat ik daar gebruik van wilde maken. Mij werd verteld dat deze niet aanwezig waren in de winkel en dat ze deze door het hoofdkantoor zouden laten toesturen per e-mail.

Deze e-mail kwam niet, waarop ik via het contactformulier op hun site nogmaals heb gevraagd naar de spelregels. Eerst aan Slaapkamercentrum Algemeen, toen daar geen reactie op volgde aan de afdeling verkoop en de afdeling service-logistiek. Ook hierop kwam geen reactie. Toen maar weer gebeld met S.C. Breda, waarop mij werd verteld dat de enige voorwaarde voor de laagste prijsgarantie was dat het geen webwinkel mocht zijn.

Nadat ik de gegevens van de 2 winkels had doorgegeven zeiden ze dat ik me wel moest realiseren dat bij gebruik maken van de laagste prijsgarantie alle overige garantie(s) vervallen (erg vreemd en nog een extra voorwaarde dus…).

Vervolgens heb ik nogmaals om een schriftelijke versie van de voorwaarden gevraagd. Weer zei men dat deze per e-mail toegestuurd zouden worden. Weer kwam er niets waarna ik nogmaals een verzoek gedaan heb via e-mail. Die voorwaarden heb ik nooit ontvangen, wel een reactie dat de termijn van 10 dagen waarbinnen we een beroep op de laagste prijsgarantie konden doen inmiddels was verstreken...

Na telefonisch en per e-mail ons beklag gedaan te hebben kwam er een verzoek om "bewijsmateriaal" dat we binnen 10 dagen al aanspraak hadden gemaakt op de laagste prijsgarantie. Omdat dit telefonisch is gebeurd en ik destijds helaas niet de naam van de S.C. medewerker heb genoteerd kon ik niets bewijzen en wil men niet op onze aanspraak ingaan.

Het komt er dus op neer dat we net zo lang aan het lijntje zijn gehouden totdat de termijn (waarover nooit gesproken is en die wij dus ook nooit zwart op wit hebben gezien) verstreken was. De laagste prijsgarantie bij S.C. blijkt dus niet meer te zijn dan een lokkertje, maar in de praktijk doen ze er alles aan om er onderuit te komen.

Gesloten