LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer grote verhoging waterschapsbelasting

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
fj79

Zeer grote verhoging waterschapsbelasting

Ongelezen bericht door fj79 »

Ik kreeg afgelopen week de aanslag voor de waterschapsbelasting in de bus van BSR en nu blijkt dat ik ruim 71% meer belasting moet betalen dan vorige jaar! Absoluut komt dat neer op bijna 100 euro meer!

Ik heb gelezen dat de wetgeving hierover per 2009 is veranderd, maar ik vind deze stijging wel heel erg groot! Kan dit zomaar?!?

ted54

Re: Zeer grote verhoging waterschapsbelasting

Ongelezen bericht door ted54 »

Ook bij ons is de waterschapsbelasting van Eems & Vallei met 480% verhoogd; de gegeven toelichting is heel algemeen gesteld verwijzend naar wetswijzigingen onder het motto sommigen gaan er op vooruit en sommigen gaan er op achteruit. We gaan er dus wel heel erg op achteruit! :evil:

geerts01

Ongelezen bericht door geerts01 »

Het word komende jaren nog meer verhoogd, de heren hebben geld tekort,dus maak je borst maar nat.

verwfjm

Ongelezen bericht door verwfjm »

De rekening die wij in de bus vondwn is met 205% verhoogd. De jaarrekening gaat van ca 60 naar ruim 200 euro. En dat alleen door een aangepaste grondslag. Mag een dergelijke verhoging?

JansT08

Ongelezen bericht door JansT08 »

Ook wij kregen een enorme verhoging te verwerken bijReest en Wieden.
De aanslag is bij ons met ongeveer 200% verhoogd :evil: : Schandalig! Al die mededelingen van in het verleden teruggave i.v.m. te grote reserve's is in mijn ogen een vorm van financieel wanbeleid en kan nooit zo zijn dat dit in één keer gerepareerd moet worden. Ook ik vraag mij af of een dergelijke verhoging wettelijk is toegestaan.

Gesloten