Hallo allemaal,
Wellicht dat hier iemand is die me kan helpen.
In de factuur van januari staan voorrijkosten omdat ik niet huis zou zijn geweest voor een monteur in december.
echter had ik helemaal afspraak met UPC voor een monteur.
Medewerker gebeld, was inderdaad een foutje. de kosten zou gecrediteerd worden met de volgende factuur.
In eerste instantie heb ik geweigerd te betalen, echter sluiten ze dan gewoon internet af. Dus heb het toch maar betaald, met de voorwaarde van het crediteren.
Nieuwe factuur februari ontvangen, zijn de kosten dus niet gecrediteerd.
Nu wil UPC dat ik schriftelijk aan ga tonen dat ik geen afspraak had....
Dat is natuurlijk niet mogelijk.
Iemand advies hoe ik hier mee om moet gaan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aantonen dat factuur niet klopt
-
Re: Aantonen dat factuur niet klopt
Beste Fries,
Het is inderdaad onmogelijk om aan te tonen dat je geen afspraak had.
Ik zou het geld inderdaad onder protest betalen, zal toch geen wereldbedrag zijn, en vervolgens de energie erin steken om het terug te ontvangen.
Een monteur sturen ze meestal naar een storingsmelding. Vraag eens bij UPC na welke storingsmelding het betrof en of hier nog bewijs middelen van bestaan
Het is inderdaad onmogelijk om aan te tonen dat je geen afspraak had.
Ik zou het geld inderdaad onder protest betalen, zal toch geen wereldbedrag zijn, en vervolgens de energie erin steken om het terug te ontvangen.
Een monteur sturen ze meestal naar een storingsmelding. Vraag eens bij UPC na welke storingsmelding het betrof en of hier nog bewijs middelen van bestaan