LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanvullende info sturen nadat de zitting is geweest mogelijk

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Guillia

Aanvullende info sturen nadat de zitting is geweest mogelijk

Ongelezen bericht door Guillia »

Beste Forumleden,

Vandaag was mijn zitting. Echter heb ik nu belangrijke informatie dat alle vragen van de rechter beantwoord wat hij nu niet kon achterhalen.

Is het mogelijk om nog stukken ( aanvullende) stukken aan de rechter te sturen via mijn advocaat nadat de zitting is geweest?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen gr

Jolijn

Re: Aanvullende info sturen nadat de zitting is geweest mogelijk

Ongelezen bericht door Jolijn »

Jouw advocaat lijkt me toch de meest aangewezen persoon dat te beantwoorden?

Guillia

Hoi Jolijn,

Ik kan niet wachten tot morgen 10:00 ik zit te zoeken en te zoeken. Maak mezelf helemaal gek. Dus in de hoop om een antwoord te vinden zit ik te surfen op het net

ArneLH

Ongelezen bericht door ArneLH »

In een civielrechtelijke dagvaardingszaak kunnen nadere stukken bij akte (een begeleidend briefje zeg maar) in het geding worden gebracht, als de zaak tenminste nog niet in staat van wijzen is (dwz. een dag voor uitspraak is bepaald). Als de rechter deze stukken bij zijn uitspraak wil betrekken zal hij de andere partij laten reageren.
Bij een bestuursrechtelijke zaak wordt het onderzoek aan het einde van de zitting vaak gesloten. Eventuele nadere stukken kunnen niet bij de beslissing worden betrokken, tenzij de rechter besluit het onderzoek te heropenen.

Guillia

Dankje arno voor je uutkeg.
Her gaat om bestuurrechtelijke zaak. De rechter heeft een specifieke datum nodig om iets te kunnen bepalen over mijn zaal. Nu kan hij er alleen vanuit gaat. Nu heb ik bij terug zoeken iets gevonden waar alle data duidelijk in staat wat zou kunnen helpen maar de veaag is od hey geaccepteers wordt. Morgen me advocaat vragen om de stukken toch te sturen.

İk lees dat u heb geschreven dat het bij bestuursrecht eigelijk niet van toepassig is. İk hiop het eel zo

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Guillia schreef:Dankje arno voor je uutkeg.
Her gaat om bestuurrechtelijke zaak. De rechter heeft een specifieke datum nodig om iets te kunnen bepalen over mijn zaal. Nu kan hij er alleen vanuit gaat. Nu heb ik bij terug zoeken iets gevonden waar alle data duidelijk in staat wat zou kunnen helpen maar de veaag is od hey geaccepteers wordt. Morgen me advocaat vragen om de stukken toch te sturen.

İk lees dat u heb geschreven dat het bij bestuursrecht eigelijk niet van toepassig is. İk hiop het eel zo
De meeste moderne browsers hebben een spellingchecker ingebouwd, is het een idee dat je die eens aan zet? Dit is niet echt te volgen, en nou is dat hier niet echt een probleem, maar in een rechtszaak lijkt me dat iets wat niet echt in je voordeel spreekt..

Gesloten