LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adverteer sites

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
de vragende

adverteer sites

Ongelezen bericht door de vragende »

hallo,

een vriend van mij vertelde mij een tijdje terug dat het mogelijk was om heel makkelijk geld te verdienen op internet. daar zag ik wel wat in zitten. hij vertelde mij dat ik geld kon verdienen door advertenties aan te klikken(iedere dag een aantal) waar ik dan voor betaald kreeg. dit kon ik gaan doen op de site bux.to.

ik heb al 50 euro uitbetaald gekregen maar toen bedacht ik me dat het misschien wel illegaal is en ik durf het geld nu niet meer uit te geven.

wat moet ik doen? is deze manier van geld verdienen legaal? ik hoor hier graag meer over.

bedankt voor het lezen

Pindakaaspotje

Re: adverteer sites

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.

de vragende

een neef van mij vertelde mij dat het een soort van fraude is en dat lijkt me illegaal, dus ik dacht ik vraag het even aan radar. als er ergens antwoord is op een vraag als deze is het hier.

het is een 'piramide spel' dus hoe hoger je komt hoe meer je verdient, ik verdien ongeveer 7 dollar per dag zonder er voor te werken

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuurf is)
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

*SPAM*

Hoe krijg je mensen naar die site?
Door ze nieuwsgierig te maken.

Gr
ATESLI

de vragende

met het geld dat je verdient(of geld dat je al hebt natuurlijk) kan je ook mensen onder je kopen en als die inactief worden kan je ze laten vervangen.

maar volgens mij is dit nu opgelost. bedankt

Gesloten