LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beeindigen abonnement.

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Francisca195

Beeindigen abonnement.

Ongelezen bericht door Francisca195 »

Geacht forum,

Ik heb destijds een leasecontract bij een PIN automaatbedrijf afgesloten voor een periode van drie jaar met stilzwijgende verlenging met een jaar.

Nu is de driejarige periode voorbij per 18-12-2014.... en is dus nu verlengd.

Ik wil van dit abonnement af en heb verzocht dit te beeindigen per 01-02-2015. Nu willen ze dat wel doen met dien verstande dat ik de helft van de resterende maanden nog aan hun betaal :twisted:
Dus de periode van 01-02-2015 tot 18-12-2015

Mag en kan dit nu zomaar?

De Econometrist

Re: Beeindigen abonnement.

Ongelezen bericht door De Econometrist »

Dit is een consumentenforum. Natuurlijke personen die niet handelen in de uitoefening van een beroep of bedrijf. Het lijkt me sterk dat je daarin de ervaringen vindt m.b.t. contracten over een PIN-automaat. Ook de kinderen zijn nog niet zo ver dat oma hun rapportgeld direct op hun mobiele PIN kan inkloppen.
Bedrijfsmatig is er wetgeving van kracht waar de bezoekers hier geen ervaring mee zullen hebben. Je kan deze vraag dus beter ergens posten op een forum waar ondernemers komen.

berndv

Re: Beeindigen abonnement.

Ongelezen bericht door berndv »

De Econometrist schreef: Bedrijfsmatig is er wetgeving van kracht waar de bezoekers hier geen ervaring mee zullen hebben. Je kan deze vraag dus beter ergens posten op een forum waar ondernemers komen.
Op zich zijn hier genoeg ondernemers actief op dit forum, die ook wel degelijk op de hoogte zijn van wetgeving voor bedrijven. Maar dit is inderdaad een forum voor consumentenzaken. Misschien eens op higherlevel.nl proberen.

Gesloten