| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belastingaangifte - aftrek door gehandicapt zoontje
Belastingaangifte - aftrek door gehandicapt zoontje
Ons zoontje is autistisch en geestelijk gehandicapt. Hij wordt binnenkort 4 jaar. Zijn moeder zit sinds zijn geboorte verplicht thuis en kan niet werken omdat we geen hulp / zorg ontlasting krijgen voor ons zoontje.
Mijn vraag is nu of mijn vrouw en ik bij de belastingaangifte geen recht hebben op extra aftrek omdat ze niet kan werken?
We hebben wel hulp gevraagd bij het CIZ, maar een PGB wordt niet meer afgegeven en ze hebben wel een beperkt aantal zorguren in natura afgegeven, maar dit is niet voldoende voor mijn vrouw om weer ergens aangenomen te worden. Ze werkt door de hele situatie al een paar jaar niet meer en werkgevers staan dan niet te wachten op iemand die ook nog beperkt is in het aantal uur / tijden. Ik werk als vader wel full time, maar aangezien onze financiele boekhouding op 2 salarissen gemaakt was en we nu verplicht met een salaris zitten is alles al enorm krap.
Ben benieuwd naar jullie ideeen. Bedankt voor de hulp / het meedenken.
Mijn vraag is nu of mijn vrouw en ik bij de belastingaangifte geen recht hebben op extra aftrek omdat ze niet kan werken?
We hebben wel hulp gevraagd bij het CIZ, maar een PGB wordt niet meer afgegeven en ze hebben wel een beperkt aantal zorguren in natura afgegeven, maar dit is niet voldoende voor mijn vrouw om weer ergens aangenomen te worden. Ze werkt door de hele situatie al een paar jaar niet meer en werkgevers staan dan niet te wachten op iemand die ook nog beperkt is in het aantal uur / tijden. Ik werk als vader wel full time, maar aangezien onze financiele boekhouding op 2 salarissen gemaakt was en we nu verplicht met een salaris zitten is alles al enorm krap.
Ben benieuwd naar jullie ideeen. Bedankt voor de hulp / het meedenken.
Re: Belastingaangifte - aftrek door gehandicapt zoontje