LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beursklacht

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
moutje

Beursklacht

Ongelezen bericht door moutje »

Beursklacht heeft voor mij een zaak tegen Dexia gewonnen,dwz Dexia heeft een schikkings bedrag uit betaald aan Beursklacht in Augustus.Volgens hun zou ik het bedrag binnen 14 dgn op mn rekening hebben.Maar inplaats van uit betalen is mij een schikkings regeling op gedrongen van 10 termijnen.Dus houden ze het geld lekker vast om nog meer aan ons gedupeerden te verdienen.Uit cijfers blijkt dat het om aanzienlijke aantallen gedupeerden gaat en dus ook om veel geld.Zijn er nog meer mensen slachtoffer geworden van deze stichting.Meld U aan en laten we zorgen dat dit in de media komt,deze mensen maken zich schuldig aan oplichting en zijn er alleen maar op uit om zichzelf over de ruggen van reeds zwaar gedupeerden nog meer te verrijken

Chanmaster

Re: Beursklacht

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Indien u het wenselijk acht kunt u het tegoed ineens opeisen maar ik adviseer u om alvorens daartoe over te gaan te bedenken of dat ficaal wel zo in uw voordeel pleit. Indien er beheerkosten in rekening worden gebracht dan adviseer ik u om het geldbedrag ineens te vorderen.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Chanmaster schreef:Indien u het wenselijk acht kunt u het tegoed ineens opeisen maar ik adviseer u om alvorens daartoe over te gaan te bedenken of dat ficaal wel zo in uw voordeel pleit. Indien er beheerkosten in rekening worden gebracht dan adviseer ik u om het geldbedrag ineens te vorderen.

Je hebt vergeten te schrijven:
Geachte Belanghebbende!

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Dat schrijf ik nimmer Tennis, teminste vrijwel nooit!
Jij denk echt dat ik ook troubleshooter was hé? Dat was niet het geval Tennis!
Dat verhaar had een raar staartje kan ik je vertellen maar dat zend ik je privé.

Gesloten