LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bewintvoering

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
ladybus1988

bewintvoering

Ongelezen bericht door ladybus1988 »

mag de bewintvoering weekgeld in houden en die luisteren niet naar mijn

ze geeft ook geen shein als wat verander of zo

Annikaatje

Re: bewintvoering

Ongelezen bericht door Annikaatje »

ladybus1988 schreef:mag de bewintvoering weekgeld in houden en die luisteren niet naar mijn

Kun je iets meer informatie geven?

Bijvoorbeeld: waarom houden ze weekgeld in? In welke situatie luisteren 'ze' niet naar u? Welke veranderingen geven ze niet door terwijl u dit wel zou willen?

ladybus1988

Annikaatje schreef:
ladybus1988 schreef:mag de bewintvoering weekgeld in houden en die luisteren niet naar mijn

Bijvoorbeeld: waarom houden ze weekgeld in? In welke situatie luisteren 'ze' niet naar u? Welke veranderingen geven ze niet door terwijl u dit wel zou willen?[/quot

nou me werk baanstede die heb mijn rekening nummrt veranderen ze weet dat ik onder bewintvoering

een krijg ik de schuld van dat ik gedaan tewlijl geen fout is van mijn en me bewinvoering heb ik een afspaak mee gemaak voor dingen omdat ik samen bij me vriend woon en me bewinvoering kom niet na

een ik weet wel zo ver ik weet dat me bewintvoering altrijd weekgeld moet geven

Annikaatje

ladybus1988 schreef:
Annikaatje schreef:

Bijvoorbeeld: waarom houden ze weekgeld in? In welke situatie luisteren 'ze' niet naar u? Welke veranderingen geven ze niet door terwijl u dit wel zou willen?[/quot

nou me werk baanstede die heb mijn rekening nummrt veranderen ze weet dat ik onder bewintvoering

een krijg ik de schuld van dat ik gedaan tewlijl geen fout is van mijn en me bewinvoering heb ik een afspaak mee gemaak voor dingen omdat ik samen bij me vriend woon en me bewinvoering kom niet na

een ik weet wel zo ver ik weet dat me bewintvoering altrijd weekgeld moet geven
Hier wordt het niet veel duidelijker van. Misschien even rustig alles typen, goed nalezen en dan posten? Zo kan niemand met je meedenken.

the_hurricane

Ongelezen bericht door the_hurricane »

dus uw werkgever heeft uw rekeningnummer gewijzigd? Waar maken ze uw salaris nu dan naar over, niet naar de bewindvoerder maar naar een ander rekeningnummer?

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Het is van groot belang wanneer U een goed antwoord wil hebben om U goed uit te drukken. Laat anders een bekende uw vraag stellen die het Nederlands beter onder de knie heeft.
Beter nog; schrijf U in voor een cursus Nederlands. Dat vergroot de kansen op een baan. met een baan komt U uit de "bewintvoering" en heeft U uw leven weer zelf in handen.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

"U"
Daarbij is een hoofdletter "U" dan weer wat overdreven :wink:

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

ladybus1988 schreef: een ik weet wel zo ver ik weet dat me bewintvoering altrijd weekgeld moet geven
Dan zult U moeten zorgen voor een positief saldo, een bewindvoerder gaat echt geen weekgeld "voorschieten".

Dus ik zou uw weetjes toch maar goed controleren voor je iets roeptoetert.

ladybus1988

Ze mogen nooit doen me werk stort op mijn rekening en me werk weet dat onder bewintvoering zit

Annikaatje

ladybus1988 schreef:Ze mogen nooit doen me werk stort op mijn rekening en me werk weet dat onder bewintvoering zit
Hey Ladybus, misschien kun je je bewindvoerder hierover bellen? Om te vragen of hij/zij contact met je werkgever opneemt om dit te regelen? Of heb je misschien ouders/familie/vrienden die je daar even bij kunnen helpen?

Misschien is er gewoon iets mis gegaan op je werk of bij je bewindvoerder, en is het zo weer opgelost!

Groetjes!

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

ladybus1988 schreef:Ze mogen nooit doen me werk stort op mijn rekening en me werk weet dat onder bewintvoering zit
Heb jij toevallig met je werk afgesproken dat ze het geld gewoon op je rekening storten? Immers als de bewindvoerder geen geld binnenkrijgt, dan betaald hij nooit of te nimmer weekgeld. Ook al weet jij dat hij altijd weekgeld moet storten.

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Ik voel me heel erg lullig omdat ik dit zeg, maar ik kan er amper een touw aan vastknopen :(

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Fleurtjuh666 schreef:Ik voel me heel erg lullig omdat ik dit zeg, maar ik kan er amper een touw aan vastknopen :(
Bij mij idem dito, vandaar dat ik ook geen inhoudelijke reactie kan plaatsen.

PeterW1572

Ongelezen bericht door PeterW1572 »

bprosman schreef:
"U"
Daarbij is een hoofdletter "U" dan weer wat overdreven :wink:
Misschien is TS wel een heilige ;-)

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik ben van gisteren en schrijf U nog ouderwetsch met een hoofdletter. Ik zal met de tijd meegaan en het in het vervolg met een kleine letter schrijven.

Gesloten