LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bose Soundtouch 300 valt regelmatig uit

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
driemoideplaas.

Bose Soundtouch 300 valt regelmatig uit

Ongelezen bericht door driemoideplaas. »

Regelmatige uitval van de Bose soundtouch 300 , de via internet aangestuurde versterker stopt om het half uur , drie kwartier , met het doorgeven van geluid , en bij langere uitschakeling schakelt de Bose zich zelf uit en is er geen verbinding meer , opnieuw opstarten is dan de enige optie .
Hebben meer bezitters van deze Bose dat probleem ? de Bose importeur gebeld , en deze vertelde dat het een soft ware probleem is waar aan gewerkt wordt , maar het moet uit Amerika komen , het een en ander voor de oplossing kan wel een maand tot jaar duren , kan ik een beroep doen op garantie , of moet ik een jaar wachten , dan is de garantie ook voorbij , wat de Bose heb ik in maart 2017 gekocht , wie kan mij daar in adviseren .

NeoDutchio

Re: Bose Soundtouch 300 valt regelmatig uit

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Of anderen ook dit probleem hebben is niet relevant, iedere casus staat op zich.
U heeft recht op een product dat werkt. Dat deze steeds uitvalt en herstart moet worden is natuurlijk niet wat u er van mag verwachten.
U moet bij de verkoper aankloppen aangezien u een ondeugdelijk product heeft. Deze zal binnen afzienbare tijd moeten zorgen voor een werkend apparaat en als dat niet lukt mag de koop ontbonden worden. U hoeft natuurlijk niet een jaar te gaan wachten in de hoop dat het probleem opgelost is.

Gesloten