LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bureau fraude rechten en geldzaken

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Rene@1980

Bureau fraude rechten en geldzaken

Ongelezen bericht door Rene@1980 »

Zijn er mensen die ervaring met dit bureau hebben of misschien ook zijn benaderd door dit bureau inzake good wood

sjohie

Re: Bureau fraude rechten en geldzaken

Ongelezen bericht door sjohie »

Rene@1980 schreef:Zijn er mensen die ervaring met dit bureau hebben of misschien ook zijn benaderd door dit bureau inzake good wood
Als ik op hun site bij de algemene voorwaarden lees; "De algemene voorwaarden zijn nog niet op de website gepubliceerd. Mocht u interesse hebben in de algemene voorwaarden, neem dan contact met ons op via de contact pagina.", dank ik god op mijn blote knieën dat ik geen ervaring met ze heb, en zou ik ze als ik jou was mijden als de pest.

Ook doen ze volgens hun site aan marktonderzoek en godbetert telefonische acquisitie, die willen dus enkel hier een slaatje uit slaan.

ArneLH

Ongelezen bericht door ArneLH »

Deze eenmanszaak is al sinds 2010 geregistreerd in het Handelsregister, dus erg vlot zijn ze in ieder geval niet :P

TNDV

Ongelezen bericht door TNDV »

Ik heb grote vraagtekens bij dit bureau. Hoor ook graag de ervaringen van anderen.
Dit bureau dekt zichzelf goed in. Als je met ze in zee gaat en later uit wilt stappen moet je ze wel een aantal % betalen van de verwachte opbrengst. Gevoelsmatig gaan bij mij alarmbellen rinkelen.

Gesloten