| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Conflict
Re: Conflict
wat is nou je probleem? 1700 euro voor een verhuizing is toch niet zo'n gek bedrag?
Of wil je niet betalen omdat de ex van je partner is en dan moet hij het maar gratis doen?
Of wil je niet betalen omdat de ex van je partner is en dan moet hij het maar gratis doen?
-
Annikaatje
Ehm, jij slaapt met z'n ex. Welke man zou je géén rekening sturen...
-
Fleurtjuh666
Afspraken altijd zwart op wit bevestigen.... Ik vind het nogal wat om er 'gewoon' vanuit te gaan dat hij je wel gratis zal verhuizen.
-
the_hurricane
Dan stuur je hem toch ook een rekening voor de foto's die je hebt gemaakt voor zijn bedrijf. Ik zou de hoogte van de nota wel weten 
Fleurtjuh666 schreef:Afspraken altijd zwart op wit bevestigen.... Ik vind het nogal wat om er 'gewoon' vanuit te gaan dat hij je wel gratis zal verhuizen.
Laatst gewijzigd door f.dirickx op 15 jul 2013 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet meer relevant
Laatst gewijzigd door f.dirickx op 15 jul 2013 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
weetnietveel
Ik denk helemaal niets. Het verhuisbedrijf heeft jullie een dienst geleverd en ik denk dat er niets anders opzit dan te betalen. Kan het niet zijn dat er iets mis is gegaan in de communicatie tussen jullie en de stiefdochter en de ex van je vrouw?f.dirickx schreef: Wat kan je doen als iemand zo keihard staat te liegen over afspraken die zijn gemaakt?
Bedankt voor jullie reactie.
Laatst gewijzigd door f.dirickx op 15 jul 2013 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Annikaatje
Ja, als het geen nut heeft, dan kun je 't beter laten of niet?f.dirickx schreef:weetnietveel schreef:Ik denk helemaal niets. Het verhuisbedrijf heeft jullie een dienst geleverd en ik denk dat er niets anders opzit dan te betalen. Kan het niet zijn dat er iets mis is gegaan in de communicatie tussen jullie en de stiefdochter en de ex van je vrouw?f.dirickx schreef: Wat kan je doen als iemand zo keihard staat te liegen over afspraken die zijn gemaakt?
Heeft eigenlijk geen nut hier te posten want er zijn nog belangrijke factoren die ik hier niet zomaar kan neerschrijven en begrijp jullie dan ook dat je mij niet begrijptMoet ik even voor mezelf houden voor als het tot een rechtzaak komt. Toch bedankt voor jullie reactie.
Wil je serieus de 'goede' relatie met die ex van je vrouw (die dus ook (een) kind(eren) met haar heeft) om zeep helpen voor 1700 euro?
-
Fleurtjuh666
....en weer een topic dat is verwijderd omdat de antwoorden niet bevielen. 
-
Guardian72
- Contacteer:
Of omdat het helemaal geen echt probleem wasFleurtjuh666 schreef:....en weer een topic dat is verwijderd omdat de antwoorden niet bevielen.
-
Fleurtjuh666
Komt meestal een beetje op hetzelfde neerGuardian72 schreef:Of omdat het helemaal geen echt probleem wasFleurtjuh666 schreef:....en weer een topic dat is verwijderd omdat de antwoorden niet bevielen.