LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Creditering die maar uitblijft..

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Pim B.
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2009 18:01

Creditering die maar uitblijft..

Ongelezen bericht door Pim B. »

ik heb vorig jaar januari een product gekocht via de site ibood.com..

het betreft een sanyo tv 47 inch t.w.v. 1399 euro

na een defect afgelopen jaar heb ik het januari opgestuurd naar een reparatie centrum, die ik via de klantenservice van ibood.com toegewezen kreeg na de garantie aanvraag ([email protected])

mailen naar de [email protected] heeft totaal geen effect want ze reageren gewoon niet!

uiteindelijk een nummer gevonden van hun +31 (0)20 68 11 388
al meerdere keren gebeld en elke keer het verhaal dat er kontakt opgenomen moest worden met sanyo voor de creditering... en dat ik een mail zou krijgen de volgende dag met meer informatie.

geen grote verassing na dit hele verhaal ervoor dat er de volgende dag geen mail was. en ik weer moest bellen.

er werd mij een toezegging gedaan dat het uiterlijk die vrijdag op mijn rekening zou staan. (30-01-2009)

aangezien het om een bedrag van 1399 euro gaat en ik nu zowel de defecte tv als het geld niet heb begin ik ondertussen een beetje zenuwachtig te worden of het allemaal wel goed afloopt..

heeft iemand ervaring met een dergelijke situatie?
en wat zijn mijn rechten als consument? is er geen wettelijk termijn waarin een dealer een creditering moet voldoen?

graag uw ervaringen en tips hierover

groetjes

pim

JvGin
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jul 2008 00:59

Re: Creditering die maar uitblijft..

Ongelezen bericht door JvGin »

Aangetekende brief sturen waarin je ze in gebreke stelt daarna toch is gaan nadenken over gerechtelijke stappen.

Gesloten