LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] D-REIZEN: extra bijbetalen na boeken

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
j.f.renssen

D-REIZEN: extra bijbetalen na boeken

Ongelezen bericht door j.f.renssen »

Ik heb gisteren bij D-REIZEN een all-inclusive reis geboekt voor bijna € 3100,00
Nu krijg ik een telefoontje dat er een fout zit op hun site, waardoor dat ik voor mijn dochter even €600,00 bij wil betalen, omdat het overboekt zit? eerst betreft dit een dubbele boeking in de tijd van gegevens invullen. later, als ik 3 x ben doorverbonden ligt het aan mijn dochter die 16 jaar is, en dat daar de fout ligt dat het een volwassene betreft en dus geen kind (leeftijd alvorens ingevuld). D-REIZEN treft geen enkele blaam, echter tijdens het telefoongesprek beidt men deze reis (gecontroleerd via internet/op film vast gezet) nog steeds aan voor deze € 3100,-
geen probleem. even bijbetalen (€ 600,-) en alles is geregeld. D-REIZEN maakt een fout, maar als de klant deze betaald is er geen probleem.
ik heb ze het alternatief geboden deze zaak te herzien, en mij maandag hierover terug te bellen. hopelijk trekken hun hun fouten recht. zal anders hulp inschakelen bij 3e instantsies.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 feb 2018 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

Nijogeth

Re: D-REIZEN: extra bijbetalen na boeken

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik denk dat ze u ook de keus geven om uw geld terug te krijgen, maar dat mis ik.

Overigens kan het voorkomen dat er een foutje in de software zit en men er op de achtergrond gewoon mee bezig is.

Gesloten