LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Onderneemt Groep factureert te veel (BTW is niet vermeld)

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Ado76

De Onderneemt Groep factureert te veel (BTW is niet vermeld)

Ongelezen bericht door Ado76 »

Ik ben met De Onderneemt Groep een afspraak aangegaan om tegen betaling van €200 per jaar betere vermelding zou krijgen op internet als ondernemer. Ik mocht dit in termijnen betalen in een jaar tijd. Nu krijg ik een factuur van dat ik een hoger bedrag moet betalen nl €252 (want BTW) en binnen 14 dagen. Zijn ze niet verplicht om BTW te noemen? We hebben immers €200 als te betalen bedrag afgesproken. Het gesprek is opgenomen maar na verschillende mails weigeren ze om bewijs te leveren wat de afspraken zijn. Ik ben niet van plan om factuur te betalen. Sta ik hier in mijn recht?
Laatst gewijzigd door Radar op 08 jun 2017 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

BL2

Re: De Onderneemt Groep factureert te veel (BTW is niet vermeld)

Ongelezen bericht door BL2 »

Ado76 schreef:Ik ben met De Onderneemt Groep een afspraak aangegaan om tegen betaling van €200 per jaar betere vermelding zou krijgen op internet als ondernemer. Ik mocht dit in termijnen betalen in een jaar tijd. Nu krijg ik een factuur van dat ik een hoger bedrag moet betalen nl €252 (want BTW) en binnen 14 dagen. Zijn ze niet verplicht om BTW te noemen? We hebben immers €200 als te betalen bedrag afgesproken. Het gesprek is opgenomen maar na verschillende mails weigeren ze om bewijs te leveren wat de afspraken zijn. Ik ben niet van plan om factuur te betalen. Sta ik hier in mijn recht?
Je zit op het verkeerde forum, dit is een consumentenforum, dus niet voor commerciele bedrijven en hun zakelijke problemen.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Voor ondernemers ga naar www.higherlevel.nl. Op consumentengebied wordt er altijd incl btw berekend, op zakelijk gebied altijd zonder. Btw verrekent u immers.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Lijkt mij logisch dat bij een zakelijke overeenkomst het bedrag zonder BTW wordt vermeld.

Gesloten