LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met OmegaBeheer (Hollandscheveld/Hoogeveen)

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Paraplu1

Ervaring met OmegaBeheer (Hollandscheveld/Hoogeveen)

Ongelezen bericht door Paraplu1 »

Goedemiddag,

Ik lees op dit forum van een aantal jaar terug dingen over OmegaBeheer (Financiën en Zorg) in Hoogeveen/Hollandscheveld. Onder andere dat er een rechtszaak tegen hen loopt.

Het is echter niet meer mogelijk om contact op te nemen met mensen die berichten op dit topic hebben gezet.

Daarom zou ik graag opnieuw willen vragen, zijn er mensen die ervaringen hebben met OmegaBeheer?

Hoor het graag!

Paraplu1

sylvesterb

Re: Ervaring met OmegaBeheer (Hollandscheveld/Hoogeveen)

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Paraplu1 schreef:
29 apr 2021 14:50
Goedemiddag,

Ik lees op dit forum van een aantal jaar terug dingen over OmegaBeheer (Financiën en Zorg) in Hoogeveen/Hollandscheveld. Onder andere dat er een rechtszaak tegen hen loopt.

Het is echter niet meer mogelijk om contact op te nemen met mensen die berichten op dit topic hebben gezet.

Daarom zou ik graag opnieuw willen vragen, zijn er mensen die ervaringen hebben met OmegaBeheer?

Hoor het graag!

Paraplu1
Enige topic wat ik kan vinden is uit 2008 dat is wel wat meer dan een aantal jaar terug. En wat wil je met die ervaringen? Er zijn regelmatig rechtszaken waarbij OmegaBeheer betrokken is, soms worden zij de bewindvoerder en soms wordt iemand anders het.

Zie: https://www.google.com/search?q=OmegaBe ... kwX__LyoBQ

Gesloten