LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Adviesgroep de Regge uit nijverdal?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
arwen31

Ervaringen met Adviesgroep de Regge uit nijverdal?

Ongelezen bericht door arwen31 »

Wij zoeken mensen die , net als wij, zeer slechte ervaringen hebben met adviesgroep de Regge uit nijverdal (nu failliet verklaard, faissementsdossier loopt nog bij de curator)

joostbosch

Re: Ervaringen met Adviesgroep de Regge uit nijverdal?

Ongelezen bericht door joostbosch »

Wij zijn ook de dupe van Adviesgroep de Regge. Wij zijn 5000 euro lichter en hebben er niets van terug gekregen. [Ongefundeerde opmerkingen verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mei 2014 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde opmerking verwijderd

ag.tenbrinck

Ongelezen bericht door ag.tenbrinck »

Ik ben bestolen door "de regge adviesgroep". Er moest een groot bedrag van mijn levensverzekering naar een andere verzekering gezet worden. Na 2 jaar bleek uit een overzicht dat dit niet gebeurd is. Geld blijkbaar ingepikt door....
Nu ben ik bezig met een aangifte.
In 2012 kwam ik op google een buitenland vestiging tegen van het bedrijf.
Weet iemand hier meer van? Is het geld naar het buitenland weggesluist?

corry2013

Ongelezen bericht door corry2013 »

[Ongefundeerde uitingen verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 05 mei 2014 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde uitingen verwijderd

simo0-n

Ongelezen bericht door simo0-n »

ik heb daar gewerkt, jaa zoals jullie zeggen ....... sneaky groepje daar!! aan AG.tenbrinck kan je mij een prive bericht sturen ik kan je het een en ander vertellen, zou je wel belangrijk vinden!!

corry2013

Ongelezen bericht door corry2013 »

simo0-n schreef:ik heb daar gewerkt, jaa zoals jullie zeggen ....... sneaky groepje daar!! aan AG.tenbrinck kan je mij een prive bericht sturen ik kan je het een en ander vertellen, zou je wel belangrijk vinden!!
Deze meneer heeft bij adviesgroep de regge gewerkt en is ontslagen hij verteld allemaal leugens om het bedrijf zwart te maken

simo0-n

Ongelezen bericht door simo0-n »

corry2013 schreef:
simo0-n schreef:ik heb daar gewerkt, jaa zoals jullie zeggen ....... sneaky groepje daar!! aan AG.tenbrinck kan je mij een prive bericht sturen ik kan je het een en ander vertellen, zou je wel belangrijk vinden!!
Deze meneer heeft bij adviesgroep de regge gewerkt en is ontslagen hij verteld allemaal leugens om het bedrijf zwart te maken

Ik weet niet waar jij het over hebt Corry, waarschijnlijk ben jij een van hen, heb zelfs een rechtzaak tegen die mensen lopen en een deurwaarder dus waarom zou ik leugens vertellen :D

prem

Ongelezen bericht door prem »

ag.tenbrinck schreef:Ik ben bestolen door "de regge adviesgroep". Er moest een groot bedrag van mijn levensverzekering naar een andere verzekering gezet worden. Na 2 jaar bleek uit een overzicht dat dit niet gebeurd is. Geld blijkbaar ingepikt door....
Nu ben ik bezig met een aangifte.
In 2012 kwam ik op google een buitenland vestiging tegen van het bedrijf.
Weet iemand hier meer van? Is het geld naar het buitenland weggesluist?
Als je dat kunt bewijzen direct de curator benaderen I.v.m. Bestuurdersaansprakelijkheid.

benquick

Ongelezen bericht door benquick »

Precies hetzelfde meegemaakt als AG.Tenbrinck. Ook een levensverzekering die zg beeindigd moest worden en omgezet in een nieuwe verzekering bij een andere maatschappij. Het kapitaal van de oude levensverzekering wat in de nieuwe verzekering gestort moest worden kwam daar nooit aan en is op de bankrekening van De Regge gebleven.....Dat is inmiddels al 5 jaar zo.
Hier inmiddels aangifte van gedaan.

Door

Ongelezen bericht door Door »

Ook wij hebben zeer slechte ervaringen met Adviesgroep de Regge gehad in 2011/2012. Na het aflopen van de rentevaste periode van onze hypotheek hebben wij door nalatig handelen een boeterente opgelegd vanuit onze oude hypotheekverstrekker. Daarnaast hebben ze geprobeerd om middels een onrechtmatig aangepaste dienstverleningsovereenkomst ons een bedrag te laten betalen voor geleverde diensten " zoals overeengekomen in het dienstverleningsdocument". Gelukkig hadden we zelf een kopie van het echte ondertekende dienstverleningsdocument. Als kers op de taart hebben wij onlangs bij het overstappen van levensverzekering nog niet betaalde kosten vanuit de levensverzekering in rekening gebracht gekregen.

Ik ben benieuwd naar het vervolg van jullie verhalen. Wij hebben dit doorgespeeld naar de Kifis. Helaas werd destijds aangegeven dat het verhaal van een kale kip valt niks te plukken en het aansprakelijk stellen van een tussenpersoon erg ingewikkeld ligt.

Uiteindelijk heeft dit gebeuren ons een paar duizend euro gekost.

Door

Ongelezen bericht door Door »

Ook wij hebben zeer slechte ervaringen met Adviesgroep de Regge gehad in 2011/2012. Na het aflopen van de rentevaste periode van onze hypotheek hebben wij door nalatig handelen een boeterente opgelegd vanuit onze oude hypotheekverstrekker. Daarnaast hebben ze geprobeerd om middels een onrechtmatig aangepaste dienstverleningsovereenkomst ons een bedrag te laten betalen voor geleverde diensten " zoals overeengekomen in het dienstverleningsdocument". Gelukkig hadden we zelf een kopie van het echte ondertekende dienstverleningsdocument. Als kers op de taart hebben wij onlangs bij het overstappen van levensverzekering nog niet betaalde kosten vanuit de levensverzekering in rekening gebracht gekregen.

Ik ben benieuwd naar het vervolg van jullie verhalen. Wij hebben dit doorgespeeld naar de Kifis. Helaas werd destijds aangegeven dat het verhaal van een kale kip valt niks te plukken en het aansprakelijk stellen van een tussenpersoon erg ingewikkeld ligt.

Uiteindelijk heeft dit gebeuren ons een paar duizend euro gekost.

Gesloten