LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ex-man betaald niet

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
raymondvanewijk

Ex-man betaald niet

Ongelezen bericht door raymondvanewijk »

Mijn stiefzoon (destijds 15 jaar) heeft een fitnessabonnement welke is aangevraagd door zijn vader. Zijn vader is ook degene die destijds getekend heeft en het contract heeft afgesloten.
Nu blijkt er een betalingsachterstand zijn opgelopen en nou dreigt de sportschool met een incasso procedure, maar naar onze mening is zijn vader verantwoordelijk voor de betaling. Hij is namelijk degene die het abonnement heeft afgesloten.

Kunnen jullie mij hier informatie over geven? Alvast hartelijk dank.

Groetjes,
Raymond

Leo The Emperor

Re: Ex-man betaald niet

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Op wiens naam staat het abonnement/pasje, en wie heeft de rekeningen tot nu toe betaald ?
Is uw zoon inmiddels meerderjarig ?

raymondvanewijk

Ongelezen bericht door raymondvanewijk »

Het abonnement staat op naam van de zoon welke op dit moment 17 jaar is!
Zijn vader heeft tot nu toe alle rekeningen betaald alleen weigerd nu te betalen!

Annikaatje

Ongelezen bericht door Annikaatje »

raymondvanewijk schreef:Het abonnement staat op naam van de zoon welke op dit moment 17 jaar is!
Zijn vader heeft tot nu toe alle rekeningen betaald alleen weigerd nu te betalen!
Waarom wil hij niet langer betalen?

Pareltje31

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

Het lijkt me dat de incassoprocedure dan ook via de vader gaat als die het contract heeft afgesloten. Kan stiefzoon niet zelf een nieuw contract afsluiten?

Gesloten