| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GrootProbleem!! met bedrijfsrubriek.nl
Re: GrootProbleem!! met bedrijfsrubriek.nl
Niet zeggen dat je een overeenkomst bent aangegaan. Dat ben je immers niet...Mmo1991 schreef:Ik ga dit proberen, ook wil ik je best een vergoeding betalen via de bank.... Het is me wel wat waard om er vanaf te komen! Paar tientjes wil ik je wel betalen bij hulp...dhc schreef:Goed...de voorbeeld brief helpt je dus niet..
Dan schrijf je maar een brief dat je de incasso betwist, niet gaat betalen, bewijs van hun wil zien dat je een overeenkomst hebt, dat je niet meer reageert op brieven en dat je de rechtszaak met vertrouwen tegemoet ziet. Dat zijn 4 regels en dat kun jezelf. Ik ga dat niet doen.
Misschien nog even je brief hier posten voor je hem verstuurd. Dan kan ik er even naar kijken. Gooi vooral niet je eigen glazen is. Vermeldt ook dat je aangifte van acquisitiefraude zult doen als ze je niet met rust laten.Mmo1991 schreef:Bedankt voor alle info! bij deze red ik het zelf weer verder... en dan maar afwachten.
-
Fraudeaanhetlicht
Beste allemaal,
Ook ik ben telefonisch benaderd door Bedrijfsrubriek. Een hoop beloftes op veel werk en dit kostte allemaal maar 200 euro. Aangezien ik de zaak niet vertrouwde heb ik stelselmatig nee geantwoord op de vragen die werden opgenomen. Achteraf had ik natuurlijk beter kunnen ophangen... Een paar dagen later lag er een factuur á 250 euro op de mat. Direct contact opgenomen met de firma Bedrijfsrubriek.nl en een agressieve dame [persoonsgegevens verwijderd] meldde mij dat ik gewoon moest betalen. Inmiddels een aantal e-mails gehad om aan te geven dat ik niet ga betalen aangezien er geen overeenkomst tot stand is gekomen.
Ondertussen maar eens een en ander gaan uitzoeken. [persoonsgegevens verwijderd]
Verder speurwerk levert vervolgens op dat de echte eigenaar [persoonsgegevens verwijderd]
Wellicht kunnen wij er met elkaar voor zorgen dat [ongefundeerde beweringen verwijderd] in de media veroordeeld zullen worden en hopelijk uiteindelijk zullen stoppen met deze praktijken! Ik verwacht zelf dat de rekening die ik heb ontvangen op termijn een rechtszaak zal worden maar ben zeker niet bang voor de gevolgen!
Ook ik ben telefonisch benaderd door Bedrijfsrubriek. Een hoop beloftes op veel werk en dit kostte allemaal maar 200 euro. Aangezien ik de zaak niet vertrouwde heb ik stelselmatig nee geantwoord op de vragen die werden opgenomen. Achteraf had ik natuurlijk beter kunnen ophangen... Een paar dagen later lag er een factuur á 250 euro op de mat. Direct contact opgenomen met de firma Bedrijfsrubriek.nl en een agressieve dame [persoonsgegevens verwijderd] meldde mij dat ik gewoon moest betalen. Inmiddels een aantal e-mails gehad om aan te geven dat ik niet ga betalen aangezien er geen overeenkomst tot stand is gekomen.
Ondertussen maar eens een en ander gaan uitzoeken. [persoonsgegevens verwijderd]
Verder speurwerk levert vervolgens op dat de echte eigenaar [persoonsgegevens verwijderd]
Wellicht kunnen wij er met elkaar voor zorgen dat [ongefundeerde beweringen verwijderd] in de media veroordeeld zullen worden en hopelijk uiteindelijk zullen stoppen met deze praktijken! Ik verwacht zelf dat de rekening die ik heb ontvangen op termijn een rechtszaak zal worden maar ben zeker niet bang voor de gevolgen!
Laatst gewijzigd door Radar op 08 mei 2015 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd, commerciële link verwijderd, persoonsgegevens verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd, commerciële link verwijderd, persoonsgegevens verwijderd
-
giel moekiran
Ik kreeg weer een brief of dat ik binnen 4 dagen wil betalen of anders gaan ze juridische stappen ondernemen. Moet ik alsnog betalen?
-
sacredfour
Nee, niet betalen. Vraag ze voor een kopie van de geluidsband.