LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSBB Gelders beheer en bewind: klacht op dergelijke units en curator

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Wes86

GSBB Gelders beheer en bewind: klacht op dergelijke units en curator

Ongelezen bericht door Wes86 »

Bij mij leven : men leeft niet mee in situaties wanneer ze nodig zijn , dergelijke personen die over je geld gaan kan je niet mee door 1 deur, ik krijg nooit iets van mijn wenslijst, ondanks er gewoon een leef en spaarrekening is, ik heb al meer dan 10 jaar geen verjaardagen meer of geld om alle mensen uit te nodigen , ik wordt niet gefinancieerd voor mijn relatie, ze komen heel veel beloftes niet na, hierdoor krijg ik psychische klachten en word ik als klein kind behandeld op een rot toon ook als er gewone orde van zaken is.

Ze hebben een jaar lang geen huur betaald waardoor ik jaar te lang elke dag buiten dakloos moet rondt lopen. Ze geven plotseling straffen door je leefgeld in te houden terwijl daar ik al afspraken voor ingepland heb waarbij leefgeld nodig is en om rondt te komen het belangrijkst is. Ik krijg een traject voor depressie en levens moe heide omdat since hun mijn leven in het algemeen niet vooruit komt in alle omstandigheden behalve het gehad enig schulden er nog waren der tijds.

Na 14 jaar zou ik hier kort samengevat er gezond mee stoppen en na circa anderhalf decennia of er gekeken kan worden naar een gezonde progressie en dat ik mijn leven weer kan oppakken zo der een deel van mijn leven te hoeven missen. Als ik bejaard ben dan zou ik toch liever achter het geranium hetzelfde hebben maar ben nu al 35 en ik wil graag leven .

Graag medeleven en afrader personeel binnen het gsbb om de gok te wagen om in te schrijven. Hoop en ik hoop dat mensen dit lezen en snappen dat lichamelijk en geestelijk manipulatie erg schadelijk is voor de gezondheid .

Mvg
-- Naam werd weggehaald door de moderatie

sylvesterb

Re: GSBB Gelders beheer en bewind: klacht op dergelijke units en curator

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Dit soort situatie zijn veelal complex en we horen uiteraard maar een zijde. Los dat enkel op je verhaal je al vele vragen kunt stellen, maar dit uiteindelijk niet relevant is, ik kan je (en vermoed niemand hier) een oplossing bieden.

Indien je klachten hebt over je bewindvoering en de wijze daarop kun je een klacht indienen:

https://www.gsbb.nl/ik-ben-client/ik-heb-een-klacht/

Zoals ik het lees kun je dit zowel mondeling, per e-mail of schriftelijk indienen bij degene die je dossier behandeld of de directie van GSBB. Mijn advies is uiteraard om dit schriftelijk te doen. Heeft dit niet het gewenste effect dan kun je naar Horus voor hun klachtencommissie en eventueel daarna naar kantonrechter stappen.

Gesloten