LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] incasso bedrijf

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
pien9

incasso bedrijf

Ongelezen bericht door pien9 »

zit je gisteren in je tuin vrije dag denk je dat het telefoontje van je garage is dat de auto klaar is voor APK.
Krijg ik een heer? die mij even verteld dat er een openstaande vordering van 2004 betreffende wehkamp open staat of ik die maar snel moet betalen
Gaat over artikel gordijnen ,nou ik heb nooit gordijnen bested ontvangen of een rekening niet betaald
Ik heb wehkamp gebeld en weten het niet???
morgen mag ik nr draaien van financiele afdeling van hun.
Ik heb vanavond het nummer die mij belden gebeld en bleef lindorf te zijn en online de verhalen schrik je
Ik heb de politie benaderd en morgen kan ik on line of telefonisch melding doen van fraude
Ik hen nooit in mijn hele leven een rekening niet betaald of afbetaald en word je lasting gevallen over iets wat je niet bested heb ontrvangen heb en adres gegevens kloppen ook niet ik schijnt volgenms deze heer in Amsterdam ook gewoont te hebben .
via zoeken lindorf kwam ik op radar vandaar nu dat ik er op zit en bedankt radar en iedereen.
ik heb afgelopen nacht echt slecht geslapen en had de zenuwen erover nu rustig en ga niet afwachten of ik wel of niet gebeld word door lindorf want de man zou het uitzoeken .
bedankt
hoe dit verhaal ook afloop weet nu waar ik mee te maken heb helaas.

tenormin

Re: incasso bedrijf

Ongelezen bericht door tenormin »

@pien9, begrijp totaal niet waar je je zorgen over maakt. Als je de waarheid schrijft, en daar ga ik van uit, waarom in hemelsnaam slapeloze nachten zou hebben als je nog nooit iets bij Wehkamp besteld hebt (of wel besteld en betaald?) Lindorf koopt gewoon adressen en stuurt louche rekeningen en er zijn altijd wel enige, bange, mensen die iets gaan betalen. Je gaat helemaal niemand bellen, laat zij maar met papieren komen dat jij Wehkamp geld schuldig bent. Los daarvan, na 10 jaar is een vordering verlopen, tenzij je in de tussentijd diverse aanmaningen hebt gehad. Dat heet stuiten en dat gaat er weer een periode van 5 jaar in. Maar zo te lezen heb je nooit iets ontvangen na 10 jaar, (tenzij je verhuisd bent en die post niet hebt ontvangen). Maar nogmaals, niks bellen; laat ze maar met het papierwerk komen, dat er niet is.

Gesloten