LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jeugdzorg leiden

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
berryberg

jeugdzorg leiden

Ongelezen bericht door berryberg »

hallo graag wil ik mijn verhaal kwijt.
mijn zoon Jordy is sinds 2jaar uit huis geplaatst door zijn moeder(ik ben gescheiden)jeugdzorg heeft hem in een gezinshuis geplaatst en mag ik hem 1 x in de maand een weekend ophalen.wat al veel te weinig is(je vervreemd van zo een jongen)
nu heb ik een conflict met zijn (tijdelijke) toeziend voogd C van lierop en kreeg ik vandaag te horen dat ik eerst het conflict met de heer van Lierop op moet lossen en anders ik mijn zoon niet mag zien.waar sta ik als vader?hoeveel ,macht heeft zo een jongen van jeugdzorg van ongeveer 30 jaar die van het leven nog niets heeft meegemaakt. en waarom is mijn zoon de dupe van een MACHTVERTONING VAN JEUGDZORG ik dacht dat ze het juist zo goed voor hadden met kinderen maar mij bevinding is ZE GAAN OVER LIJKEN

WIE HEEFT HIER EEN ERVARING MET DIT SOORT GEINTJES ENOF WIE KAN MIJ RAAD GEVEN?
MVG BERRY

witte angora

Re: jeugdzorg leiden

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk dat de snelste manier toch is het probleem met de betreffende meneer uit te praten.

Hoewel ik wel moet zeggen dat ik de maatregel (je doet wat wij zeggen anders mag je je zoon niet zien) wel heel erg zwaar vind. Eigenlijk is je zoon hier de dupe van.

Chanmaster

Re: jeugdzorg leiden

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik zal u een goed advies aan de hand doen. Zorg er voor dat je het met van Lierop weer op een rij krijgt want je trekt hoe dan ook aan het kortste eind.
Domineer niet als vader zijnde want besef goed dat je geen bal over jouw zoon te vertellen hebt. Het klinkt hard, is het ook maar het zijn wel de feiten. Door intollerant gedrag verziek je het voor jezelf. Kinderen welke in een gezinshuis zijn geplaatst zijn kinderen met een expressief gedrag en kennen bindingsproblemen omdat vader en moeder zo nodig moesten scheiden.

Gesloten