LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Juridisch iets beginnen?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
chewbaka

Juridisch iets beginnen?

Ongelezen bericht door chewbaka »

Hallo,

Ik heb een tijd geleden een koopwoning verhuurd. Simpel contractje opgesteld en huur werd altijd netjes betaald. Nu ongeveer een maand nadat het huurcontract is verlopen kom ik op duidelijke sporen van een wiet teelt waarbij stroom is afgetapt. Nu is mijn vraag of ik hier wel melding van moet maken. Het is immers niet aan te tonen dat het openmaken van de meterkast is gebeurd tijdens het verhuren van de woning (of toch wel?!). Straks zit ik met een enorm hoge boete op mijn bord. Of is het toch mogelijk de huurder hiervoor te laten boeten?

Bijvoorbaat dank,
Mvg,
P.P.

puma73

Re: Juridisch iets beginnen?

Ongelezen bericht door puma73 »

die hebben we hier al eens eerder gehad. geen controle bij oplevering? had je kunnen zien dat de zegels verbroken waren.

heb je fotokopie van het legitimatiebewijs van de huurder? want ik vrees dat je hier zelf voor gaat opdraaien als je het verhaal niet hard kunt maken

chewbaka

Re: Juridisch iets beginnen?

Ongelezen bericht door chewbaka »

Nee geen kopie. Weet iig. wel de jongen te vinden. Heb het inderdaad niet gecontroleerd, had het echter totaal niet verwacht. Is het niet te achterhalen welke datums etc. er stroom is afgetapt? En hoeveel?

Gr.

Gesloten